כך הפכה בונת הציפורניים שגדלה בעקרון ומתגוררת במזכרת בתיה – לאושייה מובילה במדינה

איך הפכה הילדה מקרית עקרון נופר שמואלי לגורו של עולם הציפורנים בישראל ולאושית רשת בין המובילות בתחומה מעל 31,000 עוקבים?

נופר שמואלי (34), נשואה לעודד ואם ל-2 בנים מנהלת עם בעלה את אקדמית ״גוד לק״ בצומת בילו סנטר. האקדמיה משתרעת על שטח של 250 מטר הכולל כיתות לימוד, חנות אונליין עם מותג משלה, 7 עובדים ומאות תלמידות וקוסמטיקאיות מקצועיות שהוכשרו בטכניקות הייחודיות והמתקדמות ביותר.

שמואלי, המתגוררת כיום במזכרת בתיה, צברה ניסיון בן 15 שנה בתחום. בשנת 2010 הפכה למורה ומרצה בעלת תעודות הכשרה בינלאומיות. במקביל ייסדה ומנהלת את קבוצת “בניית ציפורניים וג’לים למקצועיות ותלמידות” בפייסבוק המונה מעל 8500 מקצועיות ותלמידות ואף מובילה ברשת החברתית והפכה לאושיית רשת ובולגרית עם תכנים ייחודים משלה בתחום הלייף סטייל עם מעל 31k עוקבים.

בזמן קצר הפכה נופר שמואלי לגורו של עולם הציפורנים בישראל והביאה את הטרדנים הכי חמים בארץ והפכה לאושייה רשת באינסטגרם.

כאמור היא גדלה בקרית עקרון וכבר בתור ילדה הבינה שמסגרת החינוך לא מתאימה עבורה, החליטה לפרוש מלימודי הנדסאית אדריכלות במכללה, כאשר בתוך תוכה ידעה שהיא לא כמו כולם – ומה שמצפים ממנה בחברה. על אף מאמצי הוריה והרצון לרצות אותם לאורך הילדות ידעה שלא תצליח לתת להם את מה שהם רוצים – הם הרימו ידיים רק לאחר מפגש אצל קוראת בקלפים שסיפרה להם שהילדה הזו תהיה משהו גדול… ושזה ענין של זמן כך שבמקום לבנות בתים – היא החליטה לבנות ציפורנים. ולהתעשר.

צילום: מור צידון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דנית
דנית
1 year ago

מהכרות אישית היא בנאדם מדהים

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דנית
דנית
1 year ago

מהכרות אישית היא בנאדם מדהים

דילוג לתוכן