news08.net/ads.txt

כך הצליחה המשטרה לסכל בירושלים את גניבתם של כלי רכב במהלך ימי החג

במהלך הימים האחרונים, במהלכם נחגג ראש השנה, נערכו שוטרי מחוז ירושלים בין היתר גם לסיכול עבירות הרכוש השונות ברחבי העיר ירושלים תוך פעילות גלויה וסמויה ופריסה רחבה של שוטרי מחוז ירושלים.

בתוך כך, במהלך ימים אלו הצליחו שוטרי מחוז ירושלים לסכל במספר מקרים את גניבת כלי רכבם של תושבי העיר ירושלים ומקומות שונים בארץ, והחשודים במעשה נעצרו והועברו לחקירה במשטרה. ביום ראשון בשעת לילה מאוחרת, הבחינו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים בעת פעילות מניעה ברכב שעורר חשדם בכביש המנהרות בכך שניסו לחמוק מבדיקתם. מרדף קצר אחריהם הוביל לנטישת כלי הרכב ומעצרו של חשוד, תושב הפזורה הבדואית בדרום בשנות ה-20 לחייו, והוא הועבר לחקירה. בדיקה העלתה כי כלי הרכב נגנבו זמן קצר לפני כן ממרכז הארץ ולאחר תפיסתם עדכנה המשטרה את בעליהם על כך שרכביהם נגנבו. מעצרו של החשוד הוארך בבימ”ש עד לתאריך 30.9.22 וחקירת המשטרה נמשכת.

במקרה נוסף במהלך ימי החג, התקבל דיווח ביום שלישי לפנות בוקר ממוקד חברת “איתוראן” על רכב שנגנב ממרכז הארץ ועושה דרכו לכיוון ירושלים. בעקבות הדיווח החלו שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים בפעילות אופרטיבית שתביא לעצירת הרכב. בשלב מסוים, הבחינו השוטרים ברכב במנהרת מחלף הראל שבכביש 1 וביצעו את מעצר החשוד, תושב חורה בדרום בן 18, שנהג ברכב כשכפפות על ידיו ופניו מכוסות. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך אותר רכב גנוב נוסף שננטש בסמוך למקום.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק בפורצים וגנבי רכסים הפוגעים ברכושו של הציבור ותפעל למיצוי הדין עם עבריינים אלו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן