news08.net/ads.txt

כך התעמרה משטרת קריית מלאכי באזרחים וזייפה נתונים; “אתה תחטוף תיק פלילי על זה שנגנב לך הרכב”

משטרת קריית מלאכי זייפה במשך שנים נתונים כדי לשפר את נתוני הפשיעה, לכאורה – כך פורסם אמש (שני) בחדשות הערב בכאן 11. מהתחקיר עולה כי לא מעט אזרחים שהתלוננו על פריצות וגנבות, יצאו בעצמם חשודים ונחקרו באזהרה למסירת הודעה כוזבת, לחלקם אף נפתח תיק פלילי.

סגן ניצב שי מזרחי שעד לפני 3 חודשים היה מפקד קרית מלאכי, הודיע שיעשה בכל יכולתו להוריד את נתוני הפשיעה בגזרתו. אך מסתבר שרצונות לחוד ומציאות לחוד. באופן שיטתי אזרחים שהגישו תלונה על פשע, אף לא קיבלו אישור מסירת תלונה. לאור כך, אזרחים שרכביהם נגנבו, לא יכולים היו לתבוע את חברת הביטוח. חלק מהאזרחים נשלחו לבדיקת פוליגרף לאימות התלונה שלהם.

אלעד (שם בדוי), חוקר לשעבר בתחנה, סיפר לכאן חדשות: “יש רחובות שאם אתה גר בהם ונגנב לך הרכב, לא רק שהגניבה לא תיחקר, אלא אתה תחטוף תיק פלילי על זה שנגנב לך הרכב”. דוד, חוקר נוסף לשעבר, סיפר את רגשות האשם שנגרמו לו כתוצאה מהעבודה בתחנה: “ליבי כואב על אותם אנשים מסכנים. אתה מרגיש עבריין, ולא בשביל זה התגייסת למשטרת ישראל”.

מהמשטרה נמסר: “לאור חשש לאי סדרים בהתנהלות חלק מבעלי התפקידים בתחנת קריית מלאכי, מונה קצין בודק, ובמקביל הנושא מצוי בבדיקה במחלקה לחקירות שוטרים. בהחלטה ארגונית עוד טרם קבלת המסקנות, מספר מעורבים הועברו מתפקידם עד לקבלת החלטה בעניינם. הנושא עדיין מצוי בבדיקה ומטבע הדברים לא נוכל להתייחס לגופם של דברים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן