כך חמאס מנצל בתים אזרחיים לטרור: רקטות בבית בו גרים ילדים, RPG ונשקים במבנים אזרחיים

ממצאי צק”ח 188: אמצעי לחימה, רקטות בעלות טווח של 20 ק”מ, עשרות טילי כתף ורימונים, פירי מנהרות וחומרי הדרכה ומודיעין של חמאס

ארגון הטרור חמאס מנצל בתים אזרחיים למטרות טרור: בבית שבו גרה משפחה עם ילדים נמצאו רקטות ארוכות טווח; בלב המחנה בין מבנים אזרחיים נמצאו עשרות טילי RPG ונשקים.

במהלך הסריקות של צוות הקרב החטיבתי של 188 איתרו הלוחמים בתוך בית משפחה רקטות ארוכות טווח, בעלות טווח של 20 ק”מ. עוד אותר בבית אמצעי לחימה נוסף ששימש את ארגון הטרור חמאס. הרקטות הושמדו ואמצעי הלחימה הוחרמו.

לוחמי צוות הקרב של חטיבת גולני, בהכוונה מודיעינית, פשטו על מבנה מגורים אזרחי במחנה אל בורייג׳ שם איתרו אמצעי לחימה רבים, תחמושת, עשרות טילי כתף ורימונים.

“אנחנו גדוד 890 וכוחות הנדסה מיוחדים, פה בבית תמים שגרה בו משפחה”, אמר מג”ד 890, סא”ל יוני, “למטה בקומה הראשונה יש רקטות שיכולות להגיע לתל אביב”.

“אפשר לראות פה את הכוורת הזאת של עוד רקטות ארוכות טווח, מרגמות עוד ציוד כזה ואחר שהופעל נגד כוחותינו”, הוא המשיך, “אנחנו פה בתוך בית של משפחה שגרה פה למעלה עם סלון מטבח וחדר ילדים וקומה ראשונה – מחסן אמל”ח.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן