news08.net/ads.txt

כך ממשיכים המתנ”סים להפעיל את שלל מסגרות באילת

לאחר שבסגר הקודם הפעילו באהבה, מסיבות מרפסת בשכונות וריגשו את ילדי אילת במסיבות יום הולדת בהפתעה, ממשיכים ברשת המתנ”סים לשמח את הקהילה בפעילות עד הבית. והפעם גם מרימים ת’שכונה. מתחילת הסגר השני בין חגי תשרי, קיימו הצוותים כבר 90 ימי הולדת בהפתעה לילדי אילת ומקיימים מידי יום לפחות עשר חגיגות. הפעם הרחיבו הצוותים את המיזם גם לימי הולדת לאזרחי העיר הוותיקים בגילאי 65 ומעלה בשיתוף רכזות מועדוני גיל הזהב. מיזם חדש נוסף הוא “מרימים ת’שכונה” במסגרתו מגיעים הצוותים לשכונות עם מחצלות, משחקי ענק, ופעילות חברתית בהובלת עובדי אגף הנוער, חיילים ושינשינים, כמובן בהתאם להנחיות ובכפוף לכללים. 

 

לצד הפעילות המיוחדת והמותאמת לימי הקורונה עברה עיקר הפעילות של המתנ”סים לאפיקים הדיגיטליים לא כולל מסגרות החינוך המיוחד. כך ממשיכים המתנ”סים להפעיל את מסגרות הילדים והנוער בסיכון, ילדי המועדוניות, תכנית היל”ה ביחידה לקידום נוער, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, וחלק ממועדוני הקשישים, שממשיכים לפעול בתוך המתנ”סים. פעילות החוגים ומסגרות הנוער, פועלים במתכונת חירום: בקשר טלפוני, ליווי, ייעוץ והפעלה מרחוק. לצד אלה מועלים באופן שוטף באתר הרשת, תכנים ופעילויות לילדים ולמשפחה, כולל תכנים מוסרטים ממדריכי החוגים השונים. 

 

גם אגף הנוער חזר להפעיל את: mood corona בפעילות וירטואלית במרחב הדיגיטלי, במטרה לשמר את הקשר והרצף עם קהילת הנוער בעיר. לצד זאת ובדומה לסגר הקודם, ממשיכים צוותי אגף הנוער בשיתוף בני הנוער ממסגרות ותנועות הנוער, להפעיל את מיזם “צא אל הבלקון” – מסיבות מרפסת המתקיימות מספר פעמים בשבוע ברחבי העיר ומיזם “מדברים מרחוק, מרגישים קרוב” במסגרתו יוצרים בני הנוער קשר עם בני הגיל השלישי. 

איריס כהן – מנכ”לית רשת המתנ”סים באילת ציינה בהתרגשות את הירתמות הצוותים לפעול גם בהתנדבות. לצד פעילות הרשת, נפתח בדומה לסגר הקודם, מוקד אזרחים ותיקים הפועל במתנ”ס שחמון בשיתוף האגף לשירותים חברתיים בעירייה והחברה הכלכלית לאילת  (חכ”א). המוקד פועל בעזרת מתנדבים המתקשרים לכ – 3,500 אזרחי העיר הוותיקים בני 70+, דורשים לשלומם ומעבירים לטיפול את המענים הנדרשים להם. גם מתנ”ס יעלים מפעיל יוזמה חברתית – “אמץ שכן” במסגרתו “משדכים” בין תושבים הרוצים לעזור לתושבים הזקוקים לעזרה בטלפון, אוכל, מענה ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן