news08.net/ads.txt

כך מנע השף ערן לנקרי מאילת פרשה נוספת שעלולה הייתה להסתיים באונס קטינה בעיר

פוסט מצמרר שהעלה השף הפרטי ערן לנקרי, תושב אילת, הסעיר את הרשת וגרם לרבים לתהות האם צעירי ישראל עוד לא למדו לקח ממקרה האונס האחרון באילת.

הערב (רביעי) מספר לנקרי לחדשות 08: “ראיתי ילדה שבאה והשכירה סאפ ממקום שבו במקרה עובד הבן שלי. היא הלכה למים, שאלתי את הבן שלי ‘יונתן, בת כמה היא? ענה שהיא בת 16. אמרתי ‘אוקיי’. אחרי כמה דקות אני קולט אותה יושבת עם חמישה נערים בני 18-19 בשולחן. אני מתקרב ורואה שהם שתויים, יותר אגרסיביים מהרגיל. קלטתי את זה ושמתי עין כל פעם. למרות כל העבודה שהייתה לי בחוף לא עזבתי לרגע את קשר העין. כשחזרתי אליהם הם היו לכיוון המדרגות על הטיילת. אני רואה את הנערים מושכים אותה, כולם בסטלות, גמורים, אומרים לה ‘בואי, בואי’. אמרתי חייב להיות פה משהו וניגשתי לשם. אמרתי לה ‘תגידי, הכל בסדר?’ הנער אומר לי ‘מה הבעיה? אנחנו שומרים עליה’.

‘אני שואל אותה: את רוצה לבוא איתי? אמרה שלא, אמרתי לה תעלי הבייתה מיד! הנער שיחק אותה איזה עבריין שאמר לי’ מי אתה,  מה אתה?’ אמרתי לו ‘סתום את הפה לפני שאני שובר לך את העצמות, יש לך 4 שניות לעוף מפה – ואת תעלי הבייתה עכשיו’. שאלתי את הבן שלי, שמכיר אותה אם יש לו את המספר שלה, הוא אמר שכן, חייגתי אליה מפני שלא הייתי רגוע, אבל היא לא ענתה. הצלחתי לראות שהיא כבר הלכה לכיוון שלה ושהנערים בנפרד. רק אז נרגעתי ועליתי הבייתה. כל הלילה אני רק במחשבות על הקטע הזה. זה הזוי”.
בפועל, יכול להיות שמנעת אונס.
“לא יכול להיות. אני אומר לך שמנעתי אונס. החלון של המטבח צופה בדיוק לאזור שבו הם ישבו. הילדה הייתה כולה בהלם, ההוא היה מסטול וידעתי שאין מצב שאני משחרר משם, לא יכולתי, פשוט לא יכולתי ושתביני – אני מפוצץ בבונים והחוף מפוצץ כמו שבחיים לא היה אבל לא יכולתי שלא להתייחס לסיטואציה הזו, הרגשתי כאילו הבת שלי שם ומשהו קורה פה. כמובן שידעתי שעלולה להתפתח סיטואציה לא נעימה והזעקתי קב”ט, כדי לראות מה קורה שם”.
בפוסט שרשם בפייסבוק הוסיף לנקרי, הידוע כשף מוביל בעיר, מסר להורים: “תשמרו על הבנות שלכם, יש דור זבלה בחוץ”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן