news08.net/ads.txt

יוזמה קסומה: מתנדבי גן יבנה שמתנדבים בהפגת הבדידות לאזרחים וותיקים ביישוב עברו קורס מקצועי במשחק קומי על ידי ג’רום ארוש ליצן רפואי מוסמך מגן יבנה.

שיתוף פעולה מצחיק ומיוחד התקיים לאחרונה בין המועצה המקומית גן יבנה, עם הטבע – מרחב חברתי ירוק והמחלקה לשירותים חברתיים – שיחד עם החווה האקולוגית בהובלתה של אורלי קנת קיימו לאחרונה את”משמחי הלב”, קורס במשחק קומי. הקורס הועבר במיוחד למתנדבי המחלקה לשירותים חברתיים במועצה, שמארחים חברה לאזרחים וותיקים ביישוב להפגת בדידות.

המתנדבים הוכשרו במשחק קומי על ידי ג’רום ארוש, ליצן רפואי מוסמך ושחקן, תושב גן יבנה, שהעביר את הקורס בכישרון אמיתי ובמקצועיות. אנשי החווה האקולוגית והמתנדבים ביקשו להודות למנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, ימית ברזילי ולג’רום ארוס על המקצועיות. “תודה על ההחלטה לקיים את הפעילות בחווה. העובדה שהפעילות התקיימה במקום פתוח ולא בתוך מבנה רשמי וסגור, רק העצימה את החוויה”.

המועצה המקומית גן יבנה מבקשת להודות לכל המתנדבים והמתנדבות שלקחו חלק בקורס על הפעילות הענפה שלהם למען רווחת האזרחים הוותיקים ביישוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן