news08.net/ads.txt

כך נערכת משטרת ישראל להילולת הבאבא סאלי בנתיבות

משטרת ישראל: ממשטרת ישראל נמסר: “ציבור החוגגים מתבקש להשמע להנחיות השוטרים והסדרנים במקום”

משטרת ישראל השלימה הערכותה לאבטחת אירוע הילולת הבאבא סאלי זצ”ל ב ד’ בשבט בנתיבות והחל מערב יום שלישי (24.1) ועד יום ו’ (27.1) יפרשו שוטרים באזור המתחם.

במסגרת ההילולה שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג”ב ומתנדבים, ייפרסו בכוחות מתוגברים לשמירה על הסדר הציבורי, ביטחון הציבור, וויסות קהל והכוונת תנועה בצירי התנועה ובעיר נתיבות. בהתאם להערכת מצב מיוחדת שנערכה בידי משטרת ישראל ובהשתתפות גורמי חירום והצלה, הציגו גורמי המקצוע חוות דעת בטיחותיות, על פי הן הוחלט כי במהלך ימי האירוע לא תותר כניסת קהל לתוך “הציון” אלא במתחם סביבו, למען שמירה על ביטחונו ושלומו של ציבור החוגגים, ובשל אי יכולת המקום להכיל בבטחה את ההמונים המשתתפים באירוע.

הנחיות למשתתפים:

בכניסה למתחם יערך וויסות קהל לשרוולי המתנה שיחולקו לקבוצות שיכנסו למתחם סביב ״הציון”, במטרה לשמור על בטחונו של הציבור ולמנוע דוחק.

הסדרי התנועה:

כחלק מההערכות יסגר בליל יום שלישי ה 24.1 ועד יום ו’ 27.1 מתחם ההילולה, ולא תתאפשר כניסה לכל סוגי כלי הרכב. מיום ג’ 24.1 החל מהשעה 22:00, ועד יום שישי 27.1 יסגר לתנועה רח’ דרכי רפאל בעיר נתיבות. ציבור הנהגים מתבקשים להחנות רכבם בחניון הרכבת בנתיבות ומשם יופעל מערך הסעים (שאטלים) מיוחד, או ליד מגרש הכדורגל העירוני ואפשרות נוספת על בסיס חניות פנויות ברחובות הסמוכים.

שוטרים יכווינו את התנועה עפ”י הצורך בצמתים:

כביש 25
כביש 25/34
כביש 25/ צ. נתיבות מרכז (שדרות ירושלים)
כביש 25/2444

ניתן להסתייע באפליקציות הניווט השונות, ולהתעדכן גם באמצעות מוקד המידע 110 של המשטרה או באמצעי התקשורת.

חל איסור הפעלת רחפנים.

ממשטרת ישראל נמסר: “אנו פונים לציבור משתמשי הדרך לנהוג במשנה זהירות ולשמור כללי נהיגה בטוחה. ציבור החוגגים מתבקש להשמע להנחיות השוטרים והסדרנים במקום. בכל איתור של חפץ חשוד יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהותיר את הטיפול בחפץ החשוד לשוטרי וחבלני משטרת ישראל”.

בתוך כך, החובשים והפראמדיקים של מגן דוד אדום ייפרשו באמצעות ניידת טיפול נמרץ, אמבולנסים, טרקטורון 4X4, תאר”ן (תחנת אירוע רב נפגעים), חוליות עזרה ראשונה ואוהל מרפאה מיוחד שיוקם במתחם. כוחות מד”א יאבטחו רפואית את ההילולה בשיתוף פעולה מלא עם כוחות המשטרה, כיבוי אש, עיריית נתיבות וגורמים נוספים, במטרה לשמור על בריאות המתפללים.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “על מנת להבטיח את בריאות המתפללים ולקיים את אירועי ההילולה המסורתיים בצורה הטובה ביותר, מגן דוד אדום ערוך בכוחות מתוגברים ויעניק בשטח סיוע לכל מקרה רפואי בכל ימי האירוע ובשיתוף פעולה מלא עם גורמי החירום. אנו קוראים לציבור המתפללים להישמע להנחיות ולהתנהל בצורה אחראית ובטוחה”.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן