מאות בני נוער, עובדי עירייה ותושבים באשקלון חלקו כבוד אחרון לבן העיר, סמ"ר אוריה יעקב ז"ל, בן 19, לוחם בגדוד 614, בית הספר להנדסה קרבית, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה.
מאות עמדו לצידי הדרך המובילה לבית העלמין הצבאי, כשהם מניפים את דגלי ישראל לאות כבוד והצדעה.
ראש העיר תומר גלאם ספד לו: "הלב נשבר והמוח מסרב להאמין. אוריה ז"ל, כשמו כן הוא, ימשיך להאיר לנו מלמעלה כמגדלור של טוב, של ערכיות, של ציונות, של אהבת המולדת".
◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








