news08.net/ads.txt

‘כללית’ חזרה בה: הסניף בכפר גבירול לא ייסגר – הודות להתערבותו של חבר המועצה גיא צור

קופת החולים כללית שלחה בצהריים מסרונים אל חבריה משכונת כפר גבירול ורחובות ההולנדית ובה הודיעה כי המרפאה שאמורה הייתה להיסגר מהיום (ראשון) ועד הודעה חדשה – לא תיסגר ויותר מכך הפעילות תשוב כבר היום. אין ספק כי הודעה זו באה הודות להתערבותו של חבר המועצה המוצלח גיא צור.

כפי שפרסמנו בחדשות 08 בחמישי האחרון, צור פנה אל מנכ”לית קופת חולים כללית, רות רלבג לאחר חשש לפגיעה בשירותים הרפואיים של תושבי השכונות ויצירת בלבול וחוסר וודאות דווקא בתקופה רגישה ומורכבת זו. “מגפת הקורונה מביאה עימה שלל אתגרים בריאותיים ולוגיסטיים אך אסור שאלו יבואו על חשבון המבוטחים הזקוקים לשירותים רפואיים בקהילה במהירות נגישות ובסמיכות לבתיהם. ההחלטה של קופת חולים כללית משוללת יסוד ויוצרת תבהלה שאינה במקומה עבור הציבור. אני מאמין ומקווה שהתערבותך בנושא זה תשנה את ההחלטה ותאפשר את פעילותן הסדרה של כלל מבני ומתחמי הקופה לפי פיזורן הגאוגרפי. אני סמוך ובטוח כפי שאוזני הייתה כרויה לפניות התושבים ומסר מהדהד יוצא באמצעותי אלייך כך לא תישארי אדישה לפנייתם של הרבים”.

הערב אמר צור לחדשות 08: “בוודאי שאני שמח על ההחלטה. מצאתי ב’כללית’ אוזן קשבת – הבוקר שוחחתי עם ד”ר לנה פלדמן קורן, הסברתי את חשיבות הסניף דווקא במיקום הזה עבור התושבים במיוחד עכשיו, והתבשרתי כי הסניף לא ייסגר בסופו של דבר. יותר מכך, ד”ר לנה הבטיחה וקיימה – היא הודיעה לי בשעה אחת שהסניף יפעל כבר מהיום בשעה ארבע וכך אירע. ביקשתי שתיידע את התושבים במסרונים – היא ציינה בפניי שהודעה תצא תוך חצי שעה – וכך היה. בזמן כזה של מגפה קשה, אני שמח שבכללית מצאו לנכון להבין את זעקת התושבים ופעלו במהרה להשבת השירותים בהקדם’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן