news08.net/ads.txt

כל הכבוד: ביבנה עושים כבוד למילואים!

יבנה לוקחת חלק בקמפיין הצדעה ארצי למערך המילואים לשנת 2021 ומוקירה את 3,474 משרתי ומשרתות המילואים תושבי ותושבות העיר על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה.

אגף כוח אדם בצה”ל בחר באמצעות ועדה כ-250 אנשי מילואים, מתוכם ששה משרתי מילואים מיבנה המובילים בתרומה משמעותית למערך לאורך השנים במספר קריטריונים, בדגש על המערך הלוחם ושירות בתפקידי מפתח.

ראש העיר צבי גוב-ארי אירח היום (ב’) בלשכתו את אנשי המילואים ואמר כי “אני יודע עד כמה גדולה התרומה של כל אחת ואחד מאנשי המילואים. אתם ראויים להוקרת תודה והערכה עמוקה על פועלכם ותרומתכם לביטחון המדינה. יש לזכור את מעגלי התמיכה של המשפחה ומקומות העבודה אותם אתם עוזבים לטובת מדינת ישראל. אתם מקרינים אור לאחרים וכן ירבו כמותכם. תודה רבה לכם בשם כלל תושבי יבנה ובשמי, אני גאה בכם ובכל משרתי המילואים שלנו”.

ואלו הנבחרים היבנאים: סא”ל במיל’ אלון גלזר, מג”ד בחטיבת תותחנים, רס”ן במיל’ סטס מאירוביץ’, מ”פ במיל’ בעוצבת השרון, רס”ן במיל’ רוויטל אשטמקר, מאמנת רשויות בפיקוד העורף, רס”ן במיל’ יוגב פנקר, סמג״ד בחטמ”ר אילת, סרן במיל’ גבי איסמאלוב, קצין טנ״א בחטיבת הנח”ל ורס”ן במיל’ אורן פרנפס, מ”פ בחטיבת שריון.

ברחבי העיר ניתן לראות את תמונותיהם של המילואימניקים מתנוססות על שלטי חוצות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן