news08.net/ads.txt

כל הפרטים והקישורים להרשמה לגני הילדים ובתי הספר ברמלה

להלן הקישורים הישירים להרשמה

ההרשמה לגני הילדים העירונים ולכיתות א’ ברמלה לשנת תשפ”ד תיפתח ביום שני, א’ בשבט, 23.1.22 החל מהשעה 8.00 בבוקר. הרישום יימשך עד כא’ בשבט ה-12.2.23 עד חצות.

ההרשמה השנה לגני הילדים ולבתי הספר תיערך באופן מקוון בלבד (אין יתרון בקדימות ההרשמה להחלטת השיבוץ הסופי) >> לקישור הישיר להרשמה לחצו כאן

שלום כיתה א׳ – מי חייב ברישום?
כל הילדים אשר נולדו בין התאריכים: ג׳ בטבת תשע״ז (1.1.17) לבין יג׳ בטבת תשע״ח (31.12.17). מועדי הרישום: יום שני א׳ בשבט תשפ״ג (23.1.23) עד יום ראשון, כ”א בשבט תשפ״ג (12.2.23).

רישום לגן ילדים ברמלה – מי חייב ברישום?

חייבים ברישום – גם הילדים הלומדים בשנת הלימודים הנוכחית בגן הילדים.

גילאי 3: ילדים שנולדו בין התאריכים ד בטבת התש”פ (1.1.20) לבין טז׳ בטבת התשפ”א (31.12.20).

גילאי 4: ילדים שנולדו בין התאריכים כ”ד בטבת התשע״ט (1.1.19) לבין ג בטבת התש”פ (31.12.19).

גילאי 5: ילדים שנולדו בין התאריכים יד׳ בטבת התשע”ח (1.1.18) לבין כ”ג בטבת התשע”ט (31.12.18).

צריכים עזרה ברישום?

תושבים שאין להם גישה לאינטרנט, אשר מבקשים עזרה בתהליך, יקבלו תמיכה במחלקת גני ילדים בטלפון: 08-9771525, 08-9771528, 08-9771532, 08-9771538. או במייל : [email protected] בשל העומס בתקופת הרישום – מומלץ לפנות במייל ומחלקת גני הילדים תחזור בהקדם לכל הפניות.

ראש העיר מיכאל וידל: “ברכות ואיחולי הצלחה לרגל הצטרפות ילדכם למערכת החינוך העירונית. אין ספק שכניסת הילדים לגנים ולבתי הספר מלווה בחששות לצד התרגשות ותקווה גדולה. כמי שזוכה להוביל את העיר הצבתי את החינוך בראש סדר העדיפויות ובלב העשייה העירונית. מערכת החינוך העירונית מעניקה מגוון חינוכי עשיר , זאת כחלק מתפיסתי את החינוך כקטר העירוני שיוביל את ילדי העיר להישגים והצלחות. העירייה בראשותי תמשיך לפעול במרץ ולהשקיע בפיתוח סביבות למידה חדשניות המותאמות למאה ה-21 תוך יצירת הזדמנויות ופיתוח הפוטנציאל של כל ילד וילדה. ההשקעה העירונית במערכת החינוך היא חסרת תקדים וצופה את הבאות. אנשי החינוך שלנו, במטה ובשטח מובילים תהליכים פורצי דרך בשיטות הלמידה, ההוראה וההערכה של התלמידים, בחיבור החינוך לערכים, לידע, לאהבת הארץ והאדם, לתרבות של דמוקרטיה וחיים משותפים ובעידוד מצוינות. מערכת החינוך כולה עומדת לרשותכם בכל פניה ושאלה ותעשה הכל על מנת להקל עליכם את המעבר. מינהל החינוך וצוותי ההוראה מסורים מצפים לבואם של ילדכם. “גדולים החולמים חלומות והופכים חלומות למציאות, גדולים העוסקים במעשים קטנים והופכים את המעשים לגדולים, אבל הקטנים החולמים על גדולות ואינם עוסקים אפילו בקטנות אין להם עולם” (הרב נריה צבי)

לקישור הישיר להרשמה למוסדות החינוך ברמלה לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן