כל כך ראויה!! אפרת צוקרמן נבחרה לראש מינהל החינוך בעירית רחובות

כל כך ראויה!! אפרת צוקרמן נבחרה לראש מינהל החינוך בעירית רחובות, לאחר ארבע שנים בהם הובילה את מערכת החינוך העירונית כמנהלת אגף החינוך והנוער תחת שרביטו של מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום.

תחת ניהולה האגף עבר שינוי ארגוני וגדל, והביא לפרס החינוך הארצי למערכת החינוך העירונית ופרסי חינוך נוספים. לפני כן, כיהנה שמונה שנים כמנהלת קריית החינוך למדעים, ונחשבה למנהלת מוערכת ואהובה. היא ייסדה את קריית החינוך, והפכה אותה לבית ספר מבוקש וגדול. בחירתה תובא לאישור מועצת העיר בישיבתה הקרובה, בהובלת ראש העיר רחמים מלול.

“מערכת החינוך העירונית, היא מהטובות בישראל, עטורת פרסים והישגים ולאפרת חלק משמעותי בכך בשנים האחרונות”, מצהיר רחמים מלול – ראש עירית רחובות שלקח חלק משמעותי בבחירתה לתפקיד. “בארבע השנים האחרונות ניהלה אפרת את אגף החינוך בעיר בהצלחה גדולה, תוך זכיה בפרסי חינוך שונים ובראשם פרס החינוך הארצי. מינהל החינוך בראשותה ימשיך להיות פורץ דרך וחדשני יחד עם דאגה לתלמידית ותלמידים מקצה לקצה”, הוסיף מלול.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום ציין כי ״אפרת צוקרמן היא מובילת החינוך הטובה ביותר לפיתוח מצוינות וקידום מערכת החינוך העירונית. בחרנו באפרת בשל מנהיגותה, יכולותיה הניהוליות והישגיה בקידום פרוייקטי ענק. יש לה קבלות מוכחות על עשייה והצלחה ואני שמח שהיא נמצאת איתנו בחוד החינוך העירוני”.

הנבחרת הטריה, והכל כך ראויה, אפרת צוקרמן: “אני נרגשת מהבחירה בי לראש מנהל החינוך ברחובות ומודה לראש העיר ולמחזיק תיק החינוך,ממ רהע, זוהר בלום על האמון בי. יחד עם מנהלי המחלקות ועובדי האגף, פיקוח משרד החינוך, הנהגות ההורים, הסתדרות וארגון המורים, ובמיוחד עם הצוותים החינוכיים וצוותי המנהלה המצוינים בעיר, נמשיך לעשות ולהצליח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן