news08.net/ads.txt

בואו לגלות כמה מתושבי לוד כבר קיבלו את חיסון הקורונה

כ-10,000 איש מתושבי העיר לוד התחסנו נגד נגיף הקורונה, מאז החל מבצע ‘נותנים כתף’ הארצי, למיגור המגפה העולמית, באמצעות קופות החולים הפזורות ברחבי העיר – זאת לאור קריאתו של ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו וחברי מועצת העיר, לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין, כחלק מהמאמץ הלאומי לחסן את אוכלוסיית מדינת ישראל המונה למעלה מ-9 מיליון אזרחים, בכדי שיוכלו לחזור לשגרת חיים נורמטיבית – בתעסוקה, חינוך, כלכלה ועוד.

משרד הבריאות מפרסם מידי יום את הנתונים המדויקים של המתחסנים בדו”ח אותו הוא שולח לרשויות המקומיות, בכל הערים ברחבי הארץ, בהם גם העיר לוד, המונה כ-81,000 תושבים.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו אמר לאחר קבלת הנתונים, כי “משמח לראות שתושבי העיר לוד שומרים על הבריאות ומתחסנים נגד הקורונה, לאחר כשנה בה היינו ב-3 סגרים, כולל חג הפסח האחרון וחודש חגי תשרי – ללא משפחה, בית כנסת, אירועי תרבות ושמחה ללא התקהלות חברתית גדולה”.

רביבו פונה לתושבים ומבקש, “מי לא רוצה לשמוח בשמחת חתן וכלה, בחתונות גדולות ושמחות כפי שהיה בעבר, מי לא רוצה להמריא לחו”ל לעוד חופשה או לשהות במלון מפנק ברחבי המדינה, מי לא רוצה שילדיו יחזרו למסלול הלימודים סדיר ורציף בבתי הספר השונים, או להתפלל בתוך בית הכנסת בשבת, חג, או יום חול בשגרה?”.

“אחוז התושבים מלוד שהתחסן כרגע עומד על 12.5% ואנו חייבים להגביר את הקצב, להמשיך ולחסן את כלל אוכלוסיות העיר – יהודים וערבים, חילונים וחרדים. סבלנו מספיק, בואו נעשה מאמץ קטן ונחזור לחיים נורמליים, כפי שהיה לנו עד לפני כשנה”.

בתוך כך נמסר כי מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס אשר מעודד את כולם ללכת להתחסן בחיסונים הקיימים היום בארץ, התנדב לקחת חלק מקבוצת הנסיינים של החיסון הישראלי של המכון הביולוגי בנס ציונה. “נכון, עדיין לא ברור אם יש תופעות לוואי או יעילותו של החיסון אבל בהחלט ברור לי שמדינת ישראל חייבת להיות בפסגת המדע העולמי, חייבת לשמור על עצמאותה ככל הניתן!” אמר אטיאס, “כדי שזה יקרה כולנו חייבים לתת כתף”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן