news08.net/ads.txt

כמיטב המסורת: בית ספר “בן צבי” בקריית עקרון ציין את היום הקהילתי הבית ספרי בסימן אחדות וייחודיות

בית הספר “בן צבי” בקריית עקרון ציין את היום הקהילתי הבית ספרי בסימן אחדות וייחודיות – המבטא את פירות הלמידה הרב תחומית משולבת אומנויות, בו התלמידים הציגו מצגים הכוללים: קטעי המחזה, שירה ונגינה, ריקודי פולקלור. כמו כן הוצגו תערוכות בנושא מלאכות קדומות, המציגות את הלמידה של הילדים במהלך השנה בנושא תרבויות.

ביה”ס חולק ל-21 מתחמים שונים ובהם בוצעו פעילויות מגוונות ע”י כלל תלמידי בית הספר: התלמידים התנסו בקליעה, אריגה, ליבוד, ריקמה, טווייה, קליעה מכפות תמר ויצרו תערוכה שלמה ומלמדת. כמו כן הציגו תערוכה וירטואלית של טקסים מתרבויות שונות במוזיאון ביה”ס. התלמידים הציגו חידונים שתיכנתו בעצמם בנושא “יצחק בן צבי”, תרבות עיראק וזה בעזרת חברת אפלייד מטיריאלס ותובנות בחינוך.

בנוסף הופיעו התלמידים במצגים מקורים והפעילו את הקהל, זאת במסגרת תוכנית “אמירים” מטעם גף מחוננים במשרד החינוך. להקת תאטרון ביה”ס הציגה סצנות העוסקות בנושאים נפוצים של קומדיה דל- ארטה. אחד המתחמים המרגשים היה סיפורם של המבוגרים והילדים , סביב חפצים אשר מספרים את סיפור חייהם, זאת במסגרת התוכנית ” הקשר הרב דורי”. ביה”ס אירח את הגברת מרים גמליאל ואת הגברת נעמה מנצור ששיתפו וריגשו את התלמידים בסיפורם האישי ואת הקשר לקריית עקרון.

יום קהילתי זה מבטא, יוזמה ושיתוף פעולה בונה ופורה של מנהלת ביה”ס, מועצה מקומית קריית עקרון, הנהגת ההורים הבית ספרית, מתנ”ס שבשבט, משרד החינוך, אפלייד מטיריאלס ותובנות בחינוך ועוד אשר נרתמו בנחישות, חריצות ואמונה להפוך חלום למציאות. את האירוע כיבד בנוכחותו ראש המועצה חובב צברי, מחזיק תיק החינוך משה לוי, יו”ר הנהלת המתנ”ס נועם אהרון, מנהלת אגף חינוך אביבה וגנר, סמנכ”ל אפלייד מיטריאלס ערד נבט, יו”ר הסתדרות המורים גבי שמעון, נציגת תובנות בחינוך ויקה שטיינמן, יו”ר הנהגת ההורים תומר שוקר ועוד. ראש המועצה חובב צברי ברך את תלמידי ביה”ס, את מנהלת וצוות בית הספר ואת ההורים השותפים לדרך.

מנהלת ביה”ס, אסנת דולב-כהן נשאה דברים: “יום קהילתי, הינו יום מכונן לביה”ס בו התלמידים מציגים מגוון מצגים, המבטאים את הכישורים, היכולות והחוזקות המגוונות שלהם, זוהי אבן דרך בהתפתחות האישית של הילדים, בחוסן ובתמונת העתיד שלהם. יום ייחודי זה, יצא לפועל בעזרת צוות ביה”ס הנפלא, אשר השקיע באופן יוצא דופן בהבאת הילדים לרמת ביצוע גבוהה ביותר. תודה לכל השותפים הרבים להצלחת יום חשוב זה, לביה”ס, לקהילה ולקריית עקרון”.

ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי הוסיף: “מועצה מקומית קריית עקרון שמה את החינוך בראש מעייניה, נהניתי לראות את תלמידי בן צבי ביום קהילתי בינלאומי, יישר כח למנהלת, למחנכות, למורים, למורות, למנהלה להורים והכי הכי לתלמידים. אכן יש לנו קהילה משפחתית איכותית חינוך תרבות וספורט בונים קהילה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן