news08.net/ads.txt

כנגד כל הסיכויים: אייל גולן ודניאל גרינברג עשו זאת כדת משה וישראל!

אחרי הרבה דפיקות לב, בסוף זה קרה! – אייל גולן נשא הערב ( חמישי) את דניאל גרינברג, בת זוגו בשנה האחרונה, לאשה בטקס חופה מצומצם עם מאה מוזמנים בלבד, זאת בשל הוראת משרד הבריאות בעקבות מגפת הקורונה והסכנה בהתפשטותה המהירה, בהתקהלות המונית.

אמו של אייל, רונית, הגיעה בסופו של דבר לאירוע למרות שעד הימים האחרונים לא היה ברור אם תלווה את בנה האהוב לחופה. צחי שנירר החליף את דמות האב, לצד החתן בכתובה.

האירוע הגרנדיוזי בעיצוב מיוחד של לונדון, העיר האהובה על בני הזוג, הפך לאירוע קטן המכיל 100 אנשים בלבד בשל הוראת משרד הבריאות לצמצם את האירוע מאלף וחמש מאות מוזמנים.

למרות הכל, ונגד כל הסיכויים – גולן וגרינברג, בשמלה מושלמת של ענבל דרור ובטן הריונית של ארבעה חודשים (זו בת!) צעדו הערב אל עבר החופה ונשבעו אמונים זה לזו. על ההפקה הופקדה החברה הטובה של בני הזוג, אירית רחמים ועל הצילומים הרשמיים אמון ששון משה.

שיהיה במזל טוב 🌷

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן