כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך

הכנס משלב הרצאות מקצועיות מעשירות וסדנאות מעשיות של מיטב המומחים, המעניקות כלים יעילים לשינוי תזונתי.

כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יוצא לדרך

כנס “אוכלים בריא” ה-14 ייערך בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה-11-12 באפריל 2024

הרצאות מקצועיות ומעשירות בנושא מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר, המלחמה בעייפות, צום וניקוי רעלים, תזונה מטיבית, רוקחות טבעיות ועוד של מיטב המומחים בנוסף יציעו עשרות דוכנים מוצרי בריאות, ספרות מקצועית, ציוד למטבח בריא ושלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא

כנס “אוכלים בריא 14” יוצא לדרך והוא יתקיים השנה, באיחור קל בעקבות המלחמה, בתיאטרון גבעתיים בימים חמישי ושישי ה-11 וה-12 לאפריל 2024.

הכנס משלב הרצאות מקצועיות מעשירות וסדנאות מעשיות של מיטב המומחים, המעניקות כלים יעילים לשינוי תזונתי, במטרה להעלות את המודעות הציבורית להשפעת התזונה על איכות החיים ולהביא לקהל ידע עדכני.

מערכת העיכול, בריאות המוח, גיל המעבר, המלחמה בעייפות, צום וניקוי רעלים, תזונה מטיבית, רוקחות טבעיות ועוד, כל אלה ועוד יהיו חלק מתכני הכנס, בפאנלים מקצועיים, הרצאות מקצועיות, הדרכות וסדנאות מעשיות.

בנוסף, מתוכננת חגיגה גדולה במיוחד עם מבצעים בלעדיים לבאי הכנס.

הקהל הרחב מוזמן ליהנות ממתחם תוסס וצבעוני של עשרות דוכנים, אשר יציעו מוצרי בריאות מגוונים, ביניהם ביתני אוכל עם מנות בריאות ומזינות, ספרים מקצועיים, ציוד למטבח בריא וכלי בישול, תוספי תזונה ושלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא. רבים כבר נרשמו לכנס, זה הזמן להבטיח את מקומכם.

בן יקיר, מפיק הכנס ומנכ”ל הפורטל לתזונה בריאה:

“בתקופה זו, רוויית לחץ ואי ודאות, חשוב יותר מתמיד לקבל כלים שיסייעו לנו לשמור על עצמנו בריאים וחזקים פיזית ונפשית. בכנס אוכלים בריא 14 אני שמח להציג בפניכם תכנים משמעותיים להשגת מטרה זו, להכיר לכם מרצים חדשים, ובעיקר לפגוש אתכם. באמצעות הרצאות מרתקות וסדנאות פרקטיות תקבלו כוח רב עוצמה – ידע וכלים לשנות את עולמכם לטובה. אני מזמין אתכם לבוא ולשמוע את מיטב המומחים לתזונה בריאה, להיחשף לשפע של מזונות בריאים וטעימים ולהכיר את מגוון המאכלים שניתן להכין מהם. במקום יהיה הפנינג גדול של דוכני בריאות עם מבצעים מיוחדים. בנוסף תיהנו מאווירת בריאות וממפגש עם שוחרי בריאות תחת קורת גג אחת למשך שני ימי הכנס השנה”.

להזמנת כרטיסים: 03-7325340  קופת תיאטרון גבעתיים או באתר.

כניסה למתחם הדוכנים – חינם. הבטיחו מקומכם מראש.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן