כנס חשיפה חגיגי ומיוחד לתוכנית “סטרייב” ייערך בשני הבא למחפשי עבודה

מחפשים עבודה? מתוסכלים בעבודה? עיריית רחובות מציגה: תכנית “סטרייב” לקידום מיומנויות השתלבות, התמדה וקידום בשוק העבודה.

מרכז הזדמנות, המרכז העירוני לקידום התעסוקה באגף לשירותים חברתיים, שמטרתו לסייע לתושבי העיר אשר מתמודדים עם קשיים תעסוקתיים, ישיק בשבוע הבא את תוכנית סטרייב לסיוע בקידום העסקה איכותית ומשמעותית לכלל תושבי העיר. סטרייב היא תוכנית ממוקדת ועוטפת, שמטרתה להקנות למשתתפיה העתידיים את כלל המיומנויות הנדרשות להשתלבות, התמדה והתקדמות בשוק העבודה הישראלי המתפתח והמשתנה. מדובר בתוכנית הפועלת ברחבי הארץ כבר למעלה מעשור ולה הצלחה רבה מאוד. התוכנית מיועדת לתושבי רחובות אשר מתקשים להשתלב או להתמיד בעבודה איכותית – עבודה אשר תותאם להם, תהלום את כישוריהם ותתאים לצרכיהם.

בדיוק בעוד שבוע, ביום שני הבא, 8.1.18 בשעה 10:00 ייערך כנס חשיפה חגיגי ומיוחד לתוכנית “סטרייב” במשרדי המרכז ובו תוצג התוכנית לפרטיה ויוסברו הליך הקבלה וההשתתפות בה. התוכנית כוללת שלושה מפגשים בשבוע בשעות הבוקר במשך חמישה שבועות ולאחר השתלבותם של המשתתפים בשוק העבודה יהיו המשתתפים זכאים לליווי נוסף במרכז ללא עלות לתקופה של שנה. כל משתתף בתוכנית סטרייב זכאי להשתתף בקורס מחשבים על פי רמתו, במימון המרכז.  מנחת תוכנית “סטרייב” ברחובות, שרית סופרין מסרה כי “למעלה מ-85% מהמשתתפים בתוכנית השתדרגו במקום העבודה, מתמידים ומתקדמים. כך מצביע הניסיון שלנו ברשויות מקומיות אחרות בישראל”. עפרה חמיאל, מאמנת אישית-תעסוקתית: “אני מזמינה כל תושב שמרגיש מתוסכל וחסר סיפוק במקום העבודה, ומתקשה להתמיד בעבודה איכותית, לא להסס וליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי. חשוב לציין, שעל מנת לתת יחס אישי לכל אחד, מספר המקומות מוגבל”.

עו”ס יובל פרייברון, מנהל המרכז העירוני לקידום התעסוקה, הוסיף: “התוכנית מסייעת למועמדים עם חסמים תעסוקתיים להשתלב, להתמיד ולהתקדם בתעסוקה איכותית. אני קורא למועמדים מתאימים להגיע ולהתקבל לתוכנית, שכולה במימון עיריית רחובות, האגף לשירותים חברתיים”.

לפרטים נוספים: מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה, בית לרום – הרצל 167, קומה 1, טלפון: 08-6705330.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן