news08.net/ads.txt

כנס משותף לדיירי מתחם הרצל בבאר יעקב

ראש העיר: “העירייה תעמיד לרשות התושבים את כל הגורמים המקצועיים, בשקיפות ובשיתוף פעולה למען הצלחת הפרויקט”

קבוצת אלמוג וחברת ענב קיימו לראשונה כנס משותף לדיירי מתחם הרצל בבאר יעקב – בהמשך להסכם שיתוף הפעולה אודות המתחם שנחתם בין החברות בחודש נובמבר האחרון, קבוצת אלמוג וחברת ענב ערכו בשבוע שעבר כנס דיירים לתושבי מתחם הרצל בבאר יעקב. הכנס נערך בנוכחות ראש העיר ניסים גוזלן, ועיקרו לעדכן את התושבים בסטטוס הפרויקט ובשלבים העתידיים וכן לשפוך אור לגבי הפעולות הקרובות הנדרשות לקידום הפרויקט.

את הכנס פתח ראש העיר ניסים גוזלן עם בשורה לדיירים: “אנחנו בונים מנגנון של מנהלת להתחדשות עירונית ונעמיד לכם את כל אנשי המקצוע שצריך עבור התהליך: רכז חברתי, יועצת משפטית וראש מנהלת, הם ילוו אתכם הדיירים בתהליך. גוזלן הוסיף כי “אנחנו רוצים שכל אחד יכיר את התהליך על בוריו, נעשה את הכול בשקיפות ובשיתוף פעולה למען הצלחת הפרויקט”.

התב”ע המאושרת למתחם כוללת בינוי של 1,880 יח”ד בכ-25 מבנים רבי קומות אשר חלקם ישלבו גם מסחר. התוכנית משתרעת על פני כ-95 דונם, ומתוך כלל יחידות הדיור שבה 376 יהיו דירות קטנות, בשטח של 68 מ”ר + ממ”ד. היא תכלול בסך הכול 235,350 מ”ר שטחי מגורים, ועוד 1,620 מ”ר שטחי מסחר. וכן מבני ציבור. כיום מתאפיין המתחם במבנים ישנים ורעועים בני ארבע קומות על עמודים, וכן כולל מספר יח”ד בבתים צמודי קרקע.

לדיירים הוסבר במהלך הכנס  כי הפרויקט יתבצע בשני חלקים כאשר בשלב הראשון יפעלו לקבלת היתר בנייה שיכלול פינוי של כ-100 דיירים בבניה רוויה וצמודת קרקע ובניית כ-550 דירות חדשות. במקביל לעבודה על קבלת היתרי בניה לשלב א’, תקודם תוכנית איחוד וחלוקה לשלב ב’ וכן יפעלו בהליכים הנדרשים לקידום שלב זה במסגרתו יבנו כ-1,330 יח”ד חדשות עם תוכנית עיצוב למתחם כולו.

באר יעקב היא מהיישובים שעשו את הקפיצה המשמעותית ביותר בעשור האחרון, עם ביקוש רב, עליית מחיר משמעותית ופרויקטים רבים שיצאו לדרך. בפברואר 2020 אושרה למתן תוקף תוכנית המתאר לבאר יעקב, שעתידה להוסיף לעיר 7,700 יח”ד נוספות עד ל-2040, עם צפי תושבים של 85 אלף. באוגוסט האחרון הוחלט כי באר יעקב תוכרז כעיר, בשל התפתחותה ושגשוגה.

צילום: ענב נדלן | קבוצת אלמוג

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן