news08.net/ads.txt

כנס תמיכה ראשון לגמליאל: מאות משתתפים בחוג הבית בבית משפחת טל

הצלחה גדולה לראש המועצה המכהן בחוג הבית הראשון שלו, לקראת הבחירות המוניציפליות שייערכו ב-30 באוקטובר

במהלך השבוע התקיים לראשונה חוג בית מטעם ראש המועצה יואל גמליאל לתושבי הגבעה – השכונה הגרמנית, בבית משפחת טל במושבה. בכנס נשאו דברים סגן ומ”מ ראש המועצה דני דורון והשרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, אחותו של ראש המועצה. את הכנס הינחה בחן רב תת אלוף במיל’ צביקה קראוס, יו״ר מטה הבחירות של גמליאל והשתתפו בו כמאתיים תומכים נלהבים. במהלך הכנס הציג ראש המועצה בשקיפות מלאה את העשייה הפוריה במושבה בעשור האחרון, התקופה בה הוא מוביל את גדרה להישגים לרבות התהליכים אשר הביאו את גדרה לגבהים שלא ידעה קודם, עד להפיכתה למושבה מובילה המהווה דוגמה ומופת לרשויות באזור בתחומי הניהול, החינוך והפיתוח.

“במהלך השנים האחרונות, קידמתי את המושבה, יחד עם ההנהגה שלצידי והבאנו אותה למה שהיא כיום: מושבה מובילה, חדשנית ומתקדמת יחד עם שימור המורשת וההיסטוריה המייחדים אותה”, נאמר בכנס בו חשף גמליאל כי הצליח לגייס תקציבים אדירים המסתכמים בשלושה מיליארד שקלים אשר הושקעו במושבה והפכו אותה לסיפור הצלחה. ממטהו של גמליאל נמסר: “יואל גמליאל המכהן כראש מועצת גדרה משנת 2008 הביא את המושבה גדרה להישגים רבים לרבות זכייה בפרסים רבים וביניהם פרס שר הפנים לניהול תקין ברשויות המקומיות. יואל גמליאל מצהיר בזאת על התחייבותו להמשיך ולהביא את גדרה למקומות משגשגים אף יותר”. במסגרת הכנס פרש גמליאל את חזונו לעתיד המושבה והוסיף: “אני מודה לדני דורון, סגן ומ”מ ראש המועצה, לחברי הסיעה ולכל המשתתפים שהביעו תמיכה מלאה. אמשיך לפעול לרווחת התושבים ולטובת המושבה בכל המישורים, לשמר אותה יחד עם ראיית עתידה”. התושבים שהגיעו לכנס התמיכה ציינו כי הם גאים להיות חלק ממושבה איכותית, ערכית וקהילתית כפי שהיא מצטיירת היום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן