news08.net/ads.txt

‘כסף על הרצפה’: כך תחסוך עיריית רחובות למעלה מחצי מיליון שקלים

ה.ל.ר החברה לפיתוח רחובות בע”מ פרסמה לאחרונה עבור עיריית רחובות מכרז לרכש חשמל מספק פרטי. בסיומו של ההליך, נבחרה חברת רפק אנרגיה בע”מ לספק את החשמל למוסדות העירייה.

המחיר הממוצע נמוך בכ-6% מתעריפי חברת החשמל, ובכך צפויה העירייה לחסוך כ-600,000 אלף ₪ בשנה, על פי ההערכות.

בשנים האחרונות, עם כניסת הגז הטבעי לישראל ורפורמת התחרות במשק החשמל, הוקמו תחנות כוח פרטיות מבוססות גז טבעי, המציעות חשמל מוזל ללקוחות עסקיים שהינם צרכני חשמל משמעותיים. התחנות הפרטיות עושות שימוש בתשתית מערכת הולכת החשמל הקיימת והן מתחרות עם חברת החשמל על מרכיב הייצור בתעריף החשמל. עלויות הייצור לתחנות פרטיות חדשות ויעילות, הינם נמוכות מעלויות הייצור של חברת החשמל ולכן הן יכולות להציע מחיר זול יותר. בחודשים האחרונים ניהלה ה.ל.ר. מכרז עבור עירית רחובות לרכישת חשמל מוזל מספק חשמל פרטי, במטרה לחסוך בעלויות החשמל. יצויין כי מדובר בחשמל מבוסס גז טבעי, כך שהחשמל נוצר בתהליך ידידותי יותר לסביבה. החברה שנבחרה היא רפק אנרגיה בע”מ.

במסגרת התהליך, ה.ל.ר לוותה על ידי ארנון רונד מחברת ARC המתמחה בקידום מיזמי אנרגיה מניבים עבור גופים ציבוריים ורשויות מקומיות וכן משרד עוה”ד שרקון, בן עמי, אשר ושות’.

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: “ערכי השמירה על הסביבה והחדשנות מביאים לחיסכון כספי משמעותי לעיריית רחובות ולהתייעלות בהוצאות החשמל. מעתה העירייה תוכל להפנות את המשאבים שנחסכו לטובת צרכים נוספים של תושבי העיר”.

ניסים סלמן, מנכ”ל ה.ל.ר.: “מדובר ב’כסף על הרצפה’ של ממש. נמשיך ונפעל לקידום התייעלות וחיסכון כלכלי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן