news08.net/ads.txt

כעבור שעות של חיפושים אותר הנעדר מלוד במבנה נטוש עם סכין בידו | איך זה נגמר?

כעבור שעות של חיפושים אינטנסיביים באמצע הלילה – מתנדבי ידידים איתרו את הנעדר בתוך מבנה נטוש בשדה סמוך למחנה צריפין אמש (ראשון) בשעה 22:30 התקבלה קריאה במוקד ידידים ממשטרת רמלה בבקשה לסייע בחיפושים אחר נעדר בסיכון אשר קיים חשש גדול לחייו לאחר שנעדר מזה מספר שעות וכי ניסה בעבר לשים קץ לחייו.

המשטרה דיווחה כי מדובר על גבר בשנות השלושים לחייו, תושב לוד, אשר לפני כיומיים ניסה לשים קץ לחייו באמצעות בליעת רעל. כוחות ההצלה שהגיעו לביתו העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו במהירות לבית החולים אסף הרופא, שם הוא קיבל טיפול רפואי מהיר ומציל חיים. במהלך הטיפול בבית החולים הצליח הגבר להימלט מהמבנה כשהוא לבוש חלקית, עם מכנסיים לגופו וכשהוא יחף. כעבור דקה נעלמו עקבותיו. החשש לחייו היה גדול, הן בגלל נטייתו האובדנית והן בגלל הימצאותו ללא בגדים בלילה הקר.

דניאל הלוי, מנהל מחוז מרכז, לקח פיקוד על החיפושים מטעם ארגון ידידים והזעיק למקום מתנדבים רבים לצורך סיוע בחיפושים. יחד איתו הגיע למקום אופיר חייקין, סג”מ יחידת הג’יפים מרכז, על מנת לנהל את סריקות רכבי השטח. כשנים עשר ג’יפאים בעלי רכבי שטח הגיעו עם רכביהם לסייע, כשאליהם מצטרפים עוד כעשרה מתנדבים שסרקו את השטח רגלית. חפ”ק הוקם בפתח בית החולים.

כעבור מספר שעות של חיפושים אינטנסיביים איתרו שני מתנדבי ידידים את הנעדר. איציק מישקובסקי, מנהל סניף נס ציונה-באר יעקב, ודודו בוזגלו, מתנדב סניף לוד, הגיעו למבנה נטוש באמצע שדה באזור שליד מחנה צריפין שם גילו את הנעדר כשהוא מתחבא במקום, תשוש, חמוש בסכין ומאיים לשים קץ לחייו. המתנדבים הזעיקו את משטרת ישראל ואת כוחות רפואת החירום על מנת לשכנעו שלא לפגוע בעצמו ולטפל בו. לאחר דין ודברים האיש נענה לבקשתם והניח את הסכין מידיו. החובשים דאגו לעטוף אותו על מנת לשמור על חום גופו והוא נלקח לתחנת המשטרה להמשך טיפול במקרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן