news08.net/ads.txt

כפיר סויסה: “ברוך השם, חזרנו להנהגת המדינה”

השבת בפתח – מה שייתן לראש מטה הליכוד בנגב והדרום, וחבר מועצת העיר קרית גת כפיר סויסה מעט מנוחה לאחר הבחירות האחרונות בהן עבד מסביב לשעון. העבודה הקשה השתלמה – עלייה של למעלה מאלף קולות לליכוד בקרית גת כשסויסה כאמור עמד בראש המטה – וההנחה היא שהעובדה הזו תועיל לו גם במסגרת המוניציפלית, כאשר יתמודד לבחירות באוקטובר הבא.

“ברוך השם, חזרנו להנהגת המדינה”, ציין סויסה. “בסיום מערכת בחירות מורכבת, אחרי שנה של ממשלת שמאל, ציבור תושבי הדרום והנגב הצביעו ברגליים ויצאו בהמוניהם לקלפיות ובחרו בימין. כראש מטה הליכוד במחוז נגב והדרום, אני שמח שהייתה הצלחה גדולה עם אחוזי הצבעה גבוהים לימין בכלל ולליכוד בפרט, וכמובן שבעיקר על התוצאות הנהדרות בעיר שלנו, קרית גת. אני מודה לחברי ושותפי ח״כ והשר לעתיד בע״ה מיקי זוהר, על האמון לכל אורך הדרך ועל המינוי לתפקיד החשוב והמשמעותי הזה.

“נולדתי בליכוד, והמפלגה הזו היא הבית שלי כבר שלושה עשורים. אני גאה בכך, וגאה בזכות לשרת את התנועה שלנו באופן שוטף בכל תפקידיי למעשה, וביתר שאת במערכות בחירות. תודה לכל הפעילים שעבדו קשה מאוד בשביל הרגע הזה, לשותף לדרך עופר אלקבץ שנשאר איתי במטה כל לילה עד שעה מאוחרת, לסלבה זלצר, נפתלי לוגסי, אריאל קופליק, דוד אוחיון וכל מי שעבד והתנדב להצלחת הקמפיין. תודה לכל התושבים שהצביעו באופן ברור בעיר שלנו לטובת הליכוד והימין. תודה לבורא עולם. בע״ה נמשיך לעשות ונמשיך להצליח לטובת כלל עם ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן