כפי שפורסם לראשונה ברחובות היום: מפקד תחנת משטרת רחובות, יעקב ברמן, מונה לסגן מפקד מרחב השפלה

יעקב ברמן (צילום: דוברות המשטרה)

חודשיים לאחר הפרסום הראשון ב”רחובות היום” בו בישרנו כי מפקד תחנת משטרת רחובות, יעקב ברמן, ימונה לסגן מפקד מרחב השפלה – אתמול זה קרה לאחר שהשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, אישר וחתם על מינויו של ברמן והעלאתו בדרגה מסגן ניצב לניצב משנה.


תחנת משטרת רחובות
תחנת משטרת רחובות

ברמן אייש את התפקיד בארבעת החודשים האחרונים אולם ומאחר וטרם מונה לו מחליף לפקד על תחנת רחובות, הוא נאלץ לתמרן בין שתי הלשכות, האחת של מפקד התחנה והשנייה כסגן מפקד המרחב שבקומה השלישית בתחנת רחובות, שם ממוקם פיקוד המרחב.

גורם בתחנה סיפר היום (שלישי): “במשטרה מתקשים למצוא לברמן מחליף. לא כל אחד מתאים לפקד על השטח הכי גדול במרחב וברמן ידע לעשות זאת בצורה הטובה ביות. הקידום שלו לא מפתיע אף שוטר במערכת, הבעיה היא שללא מפקד קצת קשה לעבוד. סגן מפקד התחנה החדש, רב פקד איתן עמר, משמש בפועל כמפקד התחנה אבל זה לא אותו הדבר. אנו מקווים שישכילו בפיקוד לזרז את המינוי בכדי לאפשר לתחנה לעבוד בצורה יעילה יותר שתקל על כולם”.

ברמן, 42, הוא קצין במשטרת ישראל בדרגת סגן ניצב, כיהן מאז 2013 כמפקד תחנת רחובות וברזומה שלו עיטור העוז של צה”ל ועיטור האומץ של משטרת ישראל על פועלו ביחידת המסתערבים של משמר הגבול.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן