מבזקים
ערד: פעוטה בת שנתיים פונתה במצב אנוש לאחר שככל הנראה נפגעה מרכב ראשון לציון: שני צעירים נמשו מהים ופונו לבית החולים אשקלון: גבר כבן 40 נמשה מהים במצב אנוש, צוותי מד"א ביצעו החייאה 200 ק"ג בשר הושמדו וליקויי מס נחשפו בפעילות אכיפה במרחב רותם ערד: ארבעה תושבים נעצרו בחשד למעורבות בקטטה בעיר חילופי הנהגה במערכת החינוך ביבנה: שוש גופשטיין תנהל את בית הספר איינשטיין איו״ש: כתב האישום בפרשת חווארה מציג תמונה שונה מזו שפורסמה לאחר האירוע מאות צעדו במצפה רמון: מצעד הגאווה התקיים תחת אבטחה משטרתית מוגברת מצבור אמל"ח גדול אותר בבור מים סמוך לירושלים; במג"ב מעריכים: יועד לפעילות טרור התיכון לאמנויות בירושלים אירח משלחת בכירה של מנהלות ומנהלי מחוזות חינוך מארצות הברית עוזי הכוהן קולע בול: תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות זמני כניסת השבת ויציאת השבת 26-27.6.26; פרשת בלק דרמה במרכז ירושלים: נעצר נער בן 15 החשוד בדקירת קטין במהלך קטטה חשד להתעללות בפעוטות בירושלים: נעצרה מטפלת משכונת הר חומה אסון באתר הבנייה ברמלה: פועל כבן 35 נפצע אנושות לאחר שנלכד תחת פלטת ברזל כבדה קריית גת: נער בן 14 נפצע באורח בינוני לאחר שהתנגש עם אופנוע חשמלי בחומה מהשוק של הבוקר למוקד הבילוי של הלילה: פתח תקווה משיקה מתחם בילוי חדש אופקים: חסימות תנועה בשל הצבת מרחב מוגן במרפאה אשקלון פותחת את הקיץ: אטרקציות ב – 10 שקלים, פארק מים נודד וליגת חופים לילה לבן בתל אביב יפו: עשרות אלפים מילאו את מוקדי התרבות ברחבי העיר

כפר סבא: 3 מיליון שקלים נתרמו להרחבת המכון האונקולוגי במאיר

ערב הגאלה השנתי ריכז 550 משתתפים ואמנים מתנדבים, והסתיים בתרומה אדירה למען פיתוח המכון.

3 מיליון ₪ נתרמו למען פיתוח והרחבת המכון האונקולוגי במרכז רפואי מאיר בערב גאלה של עמותת ידידי מאיר

ערב הגאלה השנתי של עמותת ידידי מרכז רפואי מאיר שהתקיים אמש, הוקדש השנה למען פיתוח והרחבת המכון האונקולוגי. בערב הגאלה השתתפו יו"ר דירקטוריון הכללית מר יוחנן לוקר, מנכ"ל הכללית ד"ר איתן וירטהיים ומנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית פרופ' יעקב חן. הערב כלל הופעות של אמנים רבים בהתנדבות, ביניהם אמן החושים חזי דין ומופע של הזמר קובי אפללו – במהלך הערב נתרמו 3 מיליון ₪.

עמותת הידידים בראשות יו"ר העמותה, דוד בן בסט, המנכ"ל ד"ר אריה פישביין ויו"ר הערב גיא דנציג – משנה למנכ"ל נס, אירחו באירוע החגיגי כ-550 משתתפים בהם: ראש עיריית כפר סבא רפי סער, ראש עירית רעננה חיים ברוידא, יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד ומנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג והספורטאיות האולימפיות: שרון קנטור, שחר טיבי ושלי בובריצקי.

בנוסף כיבדו בנוכחותם אנשי עסקים בולטים במשק הישראלי בהם: חגי שלום בעלי טיב טעם שנתנו את החסות הראשית לאירוע, אריה אריאלי סמנכ"ל הפניקס, אילן גשייט יו"ר סופרגום, אלי שגב מנכ"ל לוריאל, איש העסקים והיזם חזי שבת, אבי חורמרו מנכ"ל ג'ורדש, רן גוראון מנכ"ל בזק לשעבר, נתן ברק מנכ"ל אמפרסט, שר החוץ לשעבר גבי אשכנזי, נשיא cyber pro AI חברת בת של BMS, אלחנן רוזנהיים מנכ"ל פרופימקס, ירון שמיע מנכ"ל חברת SGS, רמי מגנזי סמנכ"ל מוקד אמון והיזם אשר הולצר.

המכון האונקולוגי במרכז רפואי מאיר מטפל מדי שנה בכ-5,000 מטופלים והוא עתיד להכפיל את שטחו ולכלול 48 עמדות טיפול אישיות, חדרי מנוחה מותאמים, בית מרקחת חדשני, ומרחבים נעימים למטופלים ולבני משפחותיהם. המכון האונקולוגי במאיר נחשב לפורץ דרך בטיפול בסרטן ריאה ובסוגי סרטן נוספים, בהם שד, מערכת העיכול, מערכת השתן ומלנומות והינו מהמובילים בארץ בכמות המחקרים הקליניים, ומשלב רפואה מותאמת אישית עם בדיקות וטיפולים חדשניים.

מר יוחנן לוקר, יו"ר דירקטוריון כללית: "למרכז רפואי מאיר יש DNA ייחודי, זהו בית חולים גדול המשלב מקצועיות ואנושיות ולא בכדי זכה לאחרונה בסקר שביעות רצון המטופלים של משרד הבריאות והגיע למקום הראשון בין בתי החולים הגדולים בישראל. אני מאחל שתמשיכו לצמוח להתקדם ולהתחדש ולתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלים שלנו כמו שאתם יודעים לעשות".

ד"ר איתן וירטהיים, מנכ"ל כללית ומי שעמד בראש מרכז רפואי מאיר בין השנים 2011-2019: "אני רוצה לברך את ד"ר מיה גוטפריד, מנהלת המכון האונקולוגי וצוות המכון על היותם מרכז מצוינות מוביל לאורך שנים. השנים האחרונות היו מורכבות ביותר, בצל מגפת הקורונה ובצל המלחמה שעברנו. לאורך כל אלו – המשיך המרכז הרפואי לגדול ולהתפתח. זכינו שמרכז רפואי מאיר מעניק את הטיפול הרפואי המצוין למאות אלפי אנשים במרכז הארץ ואני מבטיח להמשיך לקדם ולחזק את בית החולים".

פרופ' יעקב חן, מנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "הגורם המוביל לתמותה בישראל עודנו מחלות ממאירות, וזאת למרות פריצות הדרך והטיפולים החדשניים המאפשרים התקדמות אדירה בתחום. פיתוח המכון האונקולוגי – הוא ביטוי למחויבות העמוקה שלנו כלפי כל מטופלת ומטופל. המכון האונקולוגי הוא לא רק מקום של רפואה – הוא מקום של חיים. אנשי ונשות הצוות המצוינים של המכון, פוגשים מדי יום אנשים ברגעים הכי שבריריים וקשים שלהם. הם מחזיקים את היד, מביטים בעיניים, ומעניקים לא רק את הטיפול הטוב ביותר – אלא כוחות של ממש".

את הערב המרגש הפיקה מלי שקד מנהלת פרוייקטים בעמותה והנחה בהתנדבות דני רופ. בנוסף התנדבו והופיעו הזמר קובי אפללו, אמן החושים חזי דין, השחקן משה פרסטר, הסטנדאפמג'יק איתי פינקי, אומנית החול אילנה יהב, הזמר אילן טל ופסלים חיים מישל תם.


◼️ חדשות כפר סבא בווטסאפ לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: רמי זרנגר

דילוג לתוכן