news08.net/ads.txt

כצפוי: אמיתי כהן נבחר לראשות ‘הבית היהודי’ ברחובות

20180220_200829

 

לקראת הבחירות המוניציפאליות, התקיימו ביום שלישי הבחירות לראשות סיעת הבית היהודי ברחובות. אמיתי כהן נבחר להמשיך ולכהן כיו”ר המפלגה בעיר. הפתעה נרשמה כאשר ליו”ר הסניף נבחר עו”ד ליאור פרישמן, מנכ”ל מכון ‘צורבא מרבנן’. אוהד ליבי – בחוץ.

הבחירות שהתקיימו ביום שלישי השבוע, הינן יריית הפתיחה של סיעת הבית היהודי לקראת הבחירות המוניציפאליות שייערכו בחודש אוקטובר. על הראשות התמודדו אמיתי כהן ואבישי שטראוכלר, שהחליט לפרוש מן המירוץ – מכאן שכהן היה לחלוטין הזוכה הגדול, עם 66 מ-69 קולות. לאחר פרישתו החליט שטראוכלר לפנות אל הבוחרים במכתב בו ציין: “הגעתי לבית היהודי שהוא ביתי הטבעי לפני כשנה, לאחר שהבנתי כי ההתנהלות במקום שאמור לפעול על פי יושרה, אמת, צדק ועשייה למען הכלל לא מתנהל על פי הערכים האלה. מוזס ואני חשבנו כי מוטלת עלינו החובה והזכות לשנות את פניה של המפלגה וכי ביחד נפעל מתוך הערכים שהתחנכנו על פיהם. מוזס טען שהוא אינו יכול לעבוד עם יו”ר התנועה וכי הוא אינו יכול להיות שותף לתרבות ‘הקומבינות’, ליחסים של  ‘שמור לי ואשמור לך’, לחוסר השקיפות, לאותן הבטחות שניתנות למספר אנשים בעת ובעונה אחת, להסכמים חתומים שלא מתקיימים ועוד”.

בהמשך הוסיף שטראוכלר, שידע כי אין לו סיכוי ממשי לנצח את כהן ושות’: “נכנסתי לכל תהליך הבחירה מתוך כוונה אמיתית להחזיר עטרה ליושנה, לפעול על פי דברי הנביאים ולהקים כאן מקום שיבטא את החזון של ‘עיר הצדק קריה נאמנה’. לצערי, התברר לי שגם מוזס התחבר לתרבות הקומבינה וחזר לשתף פעולה עם מה שכביכול הוא נלחם נגדו. אינני מחפש תפקידים לעצמי, אינני מחפש פיצויים שהוצעו לי רק כדי לרצות אותי. התפקיד הוא לא העניין, ההתנהלות הערכית היא שורש הבעיה. הערכים שחונכתי לאורם אינם מאפשרים לי להיות חלק מהפוליטיקה הקטנה שהנבחר הוא העיקר ולא טובת הבוחר והקהילה שלשמה נבחר”. בזמן ששטראוכלר היה עסוק בהפצת המכתב, כהן ענה למאות הטלפונים שבירכו את כהונתו הנוספת כיו”ר הסיעה, בהם חבריו הקרובים – שר החינוך נפתלי בנט, שרת המשפטים איילת שקד ושר החקלאות אורי אריאל.

אמיתי כהן, בן 40, נשוי ואב לחמישה, כיהן במס’ תפקידים ציבוריים ובהם מתאם לראש עיריית רחובות רחמים מלול, גזבר המועצה הדתית, חבר הנהלה במפלגת הבית היהודי ואף מועמד מטעם המפלגה ברשימה לכנסת האחרונה. בשנים האחרונות משמש כחבר מועצת העיר רחובות ומחזיק תיק מורשת ישראל. במקביל לתפקידו במועצת העיר בהתנדבות, הוא מכהן בשכר כמנכ”ל המוסדות הארציים של ‘הליכות עם ישראל’ בראשות הרב ד”ר רצון ערוסי. ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, בירך את כהן עימו הוא מיודד לאחר היבחרו. “אני מברך את אמיתי כהן על היבחרו פה אחד לראש הבית היהודי ברחובות”, אמר מלול. “הפעילות הנפלאה שלו למען כלל הציבור, במיוחד בקרב הציבור הדתי לאומי זוכה בבחירה להכרת תודה עצומה מצד כל החברים. אני מאחל לו ולרשימת הבית היהודי, להמשיך לגדול ולהתעצם בראשותו של אמיתי למען הכלל והפרט. הבחירות בסניף הוכיחו בגרות דמוקרטית ראויה לשבח, כיאה לתנועה הערכית”.

הזוכה הגדול של הבחירות אמר: “אני מודה לתומכים הרבים שהגיעו לתמוך בי ולחזק את הבית היהודי ברחובות. במסגרת תפקידי כחבר מועצת העיר, פעלתי בתחומי החינוך, התרבות, השכונות ותנועות הנוער. יזמנו ודחפנו פרויקטים רבים בעיר. אני מודה לראש העיר רחמים מלול, על האמון ועל שיתוף הפעולה, לשרים והחכי”ם ממפלגת הבית היהודי אשר פועלים עימי לטובת העיר רחובות ואני מתחייב בפני תושבי העיר להמשיך ולפעול ללא לאות במרץ רב”.

הפתעה נרשמה מכיוונו של היו”ר הנכנס, ליאור פרישמן שגבר על אוהד ליבי. פרישמן אמר לאחר בחירתו: “כוחנו באחדותנו ואין ספק שסניף הבית היהודי ברחובות הוכיח זאת בתמיכה גורפת בחבר המועצה אמיתי כהן, שחולל מהפכה אמיתית של עשייה בעיר רחובות”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן