כצפוי: צופית גולן ממשיכה לתקופת כהונה נוספת כיו”ר הנהגת ההורים העירונית ברחובות

חברי הנהגת ההורים העירונית ברחובות בחרו בצופית גולן, היו”ר המכהנת לעמוד בראש ההנהגה לתקופת כהונה נוספת של 3 שנים. בבחירות שנערכו אמש, ועל אף מזג האוויר הסוער, השתתפו והצביעו 46 מתוך 51 היו”רים של הנהגות ההורים בעיר – מכל הגילאים, האזורים, המגזרים והזרמים החינוכיים בעיר.

ועדת הבחירות שנבחרה ניהלה את הליך הבחירות בהתאם לתקנון ובשקיפות מלאה למול חברי ההנהגה. בית הספר “עידוד” אירח את הבחירות, צופית גולן היתה המועמדת היחידה והיא זכתה בתמיכתם המלאה של היו”רים שהצביעו כולם פה אחד בעד המשך כהונתה בתפקיד היו”ר העירוני. בשלוש השנים שחלפו צופית הובילה את ההנהגה העירונית להישגים ולקידום יוזמות חינוכיות חשובות, וזאת לצד פעילותה והתגייסותה לסייע לכל הורה וילד בעיר.

צופית גולן: “אני נרגשת ומודה לחברי ההנהגה על הבעת האמון בי וגאה בדרך בה ההנהגה העירונית צועדת ומובילה בשלוש השנים האחרונות. אני פועלת ואמשיך לפעול למען קידום מענה ופתרונות מיטביים לכלל קהילות התלמידים בעיר, לעודד שיח משותף, להשמיע את קולם של ההורים ולייצג אותם נאמנה בכל תחומי החינוך בעיר. יחד אנחנו ממשיכים בעשייה למען כלל הילדים וההורים בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן