news08.net/ads.txt

כצפוי: ראש עירית רחובות רחמים מלול – מעשרת ראשי הרשויות המובילים בישראל בהתחדשות עירונית

כצפוי: ראש עירית רחובות רחמים מלול – מעשרת ראשי הרשויות המובילים בישראל בהתחדשות עירונית – כך הוכרז הבוקר בכנס הנדל”ן השנתי של ״מגדילים״ בנושא התחדשות עירונית- “ישראל מתחדשת”, בסיומו של פאנל ״הקודקודים״ שבו השתתף ראש העיר.

הבוקר נערך בירושלים כנס הנדל”ן השנתי של ״מגדילים״ בנושא התחדשות עירונית- “ישראל מתחדשת”. הכנס נועד לבכירי הנדל״ן ויתמקד בסקירה מקיפה על הערים המובילות בהתחדשות עירונית, בהשתתפות מאות בכירים ובכירות בענף הנדל”ן וראשי הערים, אשר יציגו את מפת התכניות והחזון העירוני.

במהלך האירוע הכריזו כי ראש העיר, רחמים מלול, הוא אחד מעשרת ראשי הרשויות המובילים בישראל בתחום ההתחדשות העירונית, ומנכ״ל ״מגדילים״ , בן מסינג, העניק לו מגן הוקרה מיוחד. מלול ציין כי ״שמחתי הבוקר על הבחירה בי לאחד מעשרת ראשי הערים המובילים בישראל בהתחדשות עירונית. תודה לכל מי שהצביע עבורי, עבור כל הצוות היקר במינהל הנדסה ובהלר אשר עושה לילות כימים למען פיתוח העיר הזו, ויותר חשוב: זה למענכם. רחובות מובילה ארצית בהתחדשות עירונית בשל הפרוייקט שלנו בקרית משה, אבל גם לתושבי אושיות, מילצ׳ן, נווה מרמורק, מתחם האצ״ל ועוד- נביא את ההתחדשות העירונית. אנחנו מקדמים את זה במלוא הכוח, כי זו הדרך לשפר את איכות החיים שלכם- ולהמשיך לפתח את העיר האהובה שלנו״

ראש העיר רחמים מלול הוזמן להשתתף בפאנל ״הקודקודים״- מפגש ראשי רשויות ויזמים מהמרכז ומהפריפריה. יחד עם ראש העיר השתתפו בפאנל רונן פלוט, ראש עיריית נוף הגליל, צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים, דני מור מנכ״ל בסט יזום, וצחי אהרוני מקבוצת דן נדל״ן.

מלול ציין בדבריו בפאנל כי רחובות היא מובילה ארצית בהתחדשות עירונית כי ״התחלנו לבנות 11,000 יחידות דיור בקרית משה בפועל, בזכות העובדה שהמדינה הקצתה לנו קרקע משלימה בהיקף של כ- 250 דונם. זה הפתרון- אני קורא למדינה לתת קרקע משלימה, זה מה שיאפשר התחדשות עירונית״. עוד סיפר על המאמצים של העירייה על מנת להקל על יזמים ולפתח את העיר, ביניהם ״מסלול ירוק״ ליזמים – שמייעל עבורם את התהליך בדרך להשגת היתר בנייה. עוד קרא למשרד האוצר לאפשר הענקת מענקים לרשויות על בניית יחידות דיור בהתאם להחלטת המינהל.

בדבריו סקר ראש העיר את האתגרים העומדים בפני העירייה בנושא ההתחדשות העירונית ביניהם הוועדות המחוזיות, אשר לדבריו מתמקדות מדי בפרטים קטנים וסובלות מהעדר כוח אדם. עוד ציין את המחלוקות עם הותמ״ל על היקפי יחידות הדיור והמ״ר למסחר ותעשייה, על מנת לאזן בין הצרכים ולחזק את האיתנות הכלכלית של העיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן