news08.net/ads.txt

כרטיס הכניסה לעולם ההייטק עובר ברחובות | עו”ד שמואל בר דאנזאן: “לא להתלבט – פשוט להגיע למפגש החשיפה”

בחיים בעידן המודרני כולנו מוקפים בטכנולוגיה, תוכנות ואפליקציות שהופכות את חיינו לפשוטים ומהירים יותר. חלק מהותי מפיתוח הטכנולוגיות הרבות בהן אנו משתמשים הוא בשלב הבדיקה, שלב בו יש לוודא את איכות התוכנה ולפתור את התקלות שמצאו בה. השלב הזה קריטי בפיתוח כל תוכנה או מוצר והוא מבוצע ע”י בודקי תוכנה מקצועיים המאתרים תקלות, חריגות או פערים בדרישות התוכנה.

מאחר ועולם ההייטק הישראלי מציע לעובדים אתגר מקצועי, תנאים טובים ושכר גבוה מהממוצע במשק רבים מהישראלים מבקשים להשתלב בתחום. כעת מרכז הזדמנות העירוני ברחובות, משרד הכלכלה וחברת קווליטסט פותחים את ההזדמנות הזאת לתושבי העיר. במסגרת שיתוף הפעולה מציעים לתושבי העיר קורס מקצועי, ממוקד ואינטנסיבי לתקופה בת שלושה חודשים. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בתחום בדיקת התוכנה בעולם ההייטק ואף מובטחת להם השמה מיידית בחברת קווליטסט, מהמובילות בישראל בתחום בדיקת התוכנה.

הקורס שעלותו המקורית עומדת על סך 24,000 ₪ סובסד ע”י שיתוף הפעולה בן מרכז הזדמנות של עיריית רחובות, חברת קווליטסט ומשרד הכלכלה ועלותו עומדת על 5,000 ₪ בלבד. כדי להירשם לקורס מרכז הזדמנות מזמין את תושבי העיר לערב חשיפה ביום רביעי הקרוב (8.12) בשעה 19:00 בקמפוס רחובות (רח’ גיבורי ישראל 2). במפגש התושבים יקבלו הסבר מלא על הקורס, יוצגו בו ההזדמנויות הגלומות במקצוע, תנאי ההעסקה בחברה אחרי ההכשרה, תהליך הקבלה, שלב הלימודים, ועוד. כחלק מהמפגש, הנרשמים יפגשו עם אביגדור ברכיה, סמנכ”ל חברת קווליטסט ישראל, שהחל את דרכו כבודק חברה ויציג את האפשרויות הגלומות להתקדם בעולם ההיטק באמצעות בתחום בדיקת התוכנה.

השתתפות במפגש הינה ללא עלות לנרשמים מראש באמצעות הלינק (לפרטים נוספים צרו קשר עם מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה בטל’ 08-6705330)

ראש העיר רחמים מלול: “עולם ההייטק פותח הזדמנויות חדשות עבור ישראלים וכעת אנו מציעים לתושבי העיר את האפשרות להשתלב בו. ההזדמנות הזו תאפשר לכם, התושבים, להשתלב בעולם מקצועי חדש, מתקדם והמפכני”.

עו”ד שמואל בר דאנזאן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים: מרכז הזדמנות מייצר הזדמנויות תעסוקתיות לתושבי העיר, וקורס בודקי התוכנה הוא דוגמא אחת לכך. אני מזמין כל תושב ותושבת, המעוניינים להיכנס לתחום ההיי-טק בדרך מהירה וממוקדת, לא להתלבט – פשוט להגיע למפגש החשיפה ב-8/12/2021, לשמוע ולהתרשם מהתוכנית, הדרישות והאפשרויות, ולהגיש מועמדות להשתתפות בתוכנית”.

יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות רחובות: תחום בדיקת התוכנה, מאפשר באמצעות הכשרה מקצועית בת חודשים ספורים, לרכוש מקצוע נדרש, עם אופק משמעותי לקידום. סבסוד רוב עלות הקורס, קיומו ברחובות בשעות אחה”צ, והבטחת ההשמה למסיימי ההכשרה – פותחים לרבים וטובים את הדלת לעולם ההיי-טק. אני מזמין את תושבי העיר והסביבה, צעירים ומבוגרים, להגיע ולהתרשם מהתוכנית, ולהגיש את מועמדותם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן