news08.net/ads.txt

כרמל שאמה הכהן: אני ראש העיר שנחקר ברשות המיסים

כרמל שאמה הכהן מפרסם לפני זמן קצר (שני) כי הוא ראש העיר שעומד מאחורי סימן השאלה הגדול הנוגע לידיעה שפרסמנו בחדשות 08. כזכור, רשות המיסים הוציאה הודעה לפיה “אנו מאשרים כי משעות הבוקר נחקר ברשות המסים ראש עיר מאזור במרכז בחשד לביצוע עבירות מס”.

שאמה כתב בחשבון הפייסבוק שלו: “מוותר על איסור הפרסום ואם היה מותר לי הייתי משתף במלוא פרטי חקירתי היום ברשות המיסים. מדובר בי ואין לי מה להסתיר. חשוב לי מאוד להדגיש שלא נשאלתי ולו שאלה אחת על עיריית ר”ג או על תפקידי הציבוריים הקודמים. החקירה הנוגעת לענייני הפרטיים על דיווחי חברה, שהקמתי לפני 24 שנים ושכבר לפני 13 שנים התפטרתי מניהולה בהתאם לחובה המוטלת עלי כל חבר כנסת. כמו כן נשאלתי על הכנסות מדירות פרטיות שבבעלותי ובבעלות משפחתי. שיתפתי פעולה באופן מלא בחקירה ומטבע הדברים לא אוכל לפרט יותר בנושא בשלב זה. לכל הדואגים והמחזקים תודה רבה ואני מאמין שגם כאן האמת תנצח. גם ביום לא נעים זה אני ממשיך להאמין ברשויות החוק ושלאחר בחינת הדברים הן תגענה, למסקנה כי דין התיק להיסגר. כבר מחר בבוקר חוזר לעבוד מסביב לשעון עבורכם”.

צילום: מתוך פייסבוק כרמל שאמה הכהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן