news08.net/ads.txt

כתבים זרים ביקרו בלוד וערכו ראיון מקיף עם ראש העיר יאיר רביבו

 

כתבים הזרים המשתתפים בקורס עברית ייחודי של לע”מ ערכו סיור ראשון בעיר לוד. במסגרת קורס לימודי עברית שעורכים ההסתדרות הציונית העולמית ולע”מ לעיתונאים זרים המוצבים בישראל, ביקרו עיתונאים מכלי תקשורת ממדינות שונות בעיר לוד, וזאת בכדי להכיר להם את החברה הישראלית והמורכבות שבה באופן מעמיק יותר.

העיתונאים ממספר כלי תקשורת בסין, שוויץ, טורקיה ועוד, ביקרו בעיר ונפגשו עם מספר דמויות מפתח, בהם ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, כדי להבין את דו הקיום בעיר, וגם את המצב המורכב שנוצר מאז מבצע שומר חומות, לאחר ההתפרעות האזרחית בעיר. העיתונאים ביקרו בין היתר ב’משולש הדתות’ בו שוכנים קיר אל קיר כנסיה, מסגד ובית כנסת, מקום שהיה סמל מובהק של דו קיום, אך מקום שגם התקיימו בו עימותים בזמן הלחימה במבצע שומר חומות. הם סיירו גם באחד מבתי הכנסת שנשרפו – דוסא – וגם באחד הבתים שהוצתו על ידי מתפרעים, והופתעו לגלות פרטים רבים שלא הכירו כשסיקרו את ישראל באותה תקופה מתוחה.

“חשוב לנו שמי שמתווך לעולם את הסיפור של מדינת ישראל יפגוש מקרוב עיר עם מרקם חיים ייחודי כמו לוד”, אמרה יפעת עובדיה לוסקי, ראשת המחלקה לעברית ולתרבות בהסתדרות הציונית העולמית אשר יזמה את הקורס יחד עם לע”מ, “אנחנו במרחק של 10 דקות מתל אביב והרבה כתבים אינם מכירים את המציאות היום יומית השוררת בישראל למרות שהם מדווחים עליה באופן שוטף”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן