news08.net/ads.txt

כתבי אישום נגד כנופיית סוחרי הסמים בקרב בני נוער מאילת – ביניהם 4 קטינים

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כתבי אישום נגד החשודים בפרשיית הסחר בסמים בקרב בני נוער – ביניהם ארבעה קטינים

במסגרת מאבקה המתמשך של משטרת ישראל בעבירות השימוש והסחר בסמים מסוכנים, התנהלה חקירה סמויה, יזומה וממוקדת במחלק הנוער של משטרת מרחב אילת. עם הגיעה של החקירה לשלב הגלוי, פשטו כוחות משטרת אילת ביניהם בלשים ולוחמי יס”מ פשטו על בתי מגוריהם של שבעה חשודים ועצרו אותם. במהלך החיפושים, איתרו השוטרים סמים מסוגים שונים ובכמויות שונות, מכשירי טלפון ניידים, כסף מזומן ואמצעים לחלוקת סמים.

רס”ב גדי דסטה, רכז חקירות נוער משטרת מרחב אילת: “פרשייה זו היא מן החמורות שנחקרו בקרב בני נוער באילת – רובה ככולה התנהלה באופן דיסקרטי ברשתות החברתיות. אנחנו עדים לכך כי בתקופה זו בני הנוער משתמשים במגוון רשתות חברתיות בכדי להרוויח כסף קל ע”י ביצוע עבירות מתוחכמות בדרכים יצירתיות, כל זאת תוך ניצול סקרנותם של בני גילם החשופים למדיה ועסוקים בה רוב שעות היום. כאן נכנס תפקידם של ההורים, להיות מעורבים יותר בנעשה בחיי ילדיהם ולבצע בדיקות תכופות ועיתיות מה מתחולל במכשיר הנייד שלהם”.

מעצרם של השבעה הוארך מעת לעת ע”י בימ”ש לנוער באילת. בימים אלה, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל במרחב אילת, באמצעות התובע הפלילי, פקד עו”ד דרור אקלר, 7 כתבי אישום ובהם 20 סעיפי אישום שונים כנגד כל שבעת החשודים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן