news08.net/ads.txt

כתב אישום הוגש כנגד החשוד בגרימת התאונה הקטלנית בכביש 25

 

משטרת ישראל סיימה חקירת תאונת דרכים קטלנית מתאריך 3.5 בכביש 25 והגישה לבימ”ש הצהרת הפרקליטות בדבר כוונתה להגיש כתב אישום כנגד חשוד במעשה אשר נהג תחת השפעת אלכוהול (פי 2.5 מעל הכמות המותרת בחוק). 

בתאריך 3.5 סמוך לשעה 2:00 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות תאונת דרכים במעורבות שני כלי רכב בכביש 25 בנתיב הנסיעה לכיוון מערב סמוך לשדה תימן. גורמי רפואה קבעו מותה של אחת מנוסעות כלי הרכב. המעורבים משני כלי הרכב פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב הגיע למקום ונפתחה חקירה. נהג הרכב המעורב התאונה, פונה לקבלת טיפול רפואי אך לא סיים את הטיפול ועזב את בית החולים. שוטרים, החלו בסריקות נרחבות אחר הנהג, אשר על פי החשד היה מצוי בבריחה, והוא אותר ונעצר בבאר שבע בערבו של אותו היום. בוחני תאונות הדרכים של מרחב הנגב, האריכו מעצרו של החשוד, תושב אופקים כבן 27, מעת לעת, בחשד להמתה בקלות דעת ונהיגה בשכרות. כאשר על פי החשד, פגע בעוצמה עם חזית רכבו באחורי רכב שנסע לפניו (תאונת חזית אחור), גרם לו להסתחרר על הכביש ולסטות במהירות לתעלה תוך גרימת התוצאה הקטלנית. בבדיקה שנערכה לחשוד, נמצא כי נהג תחת השפעת אלכוהול כפי 2.5 מעל הכמות המותרת בחוק. עם תם מלאכת החקירה, הגישו בוחני תאונות הדרכים של מרחב נגב לבית המשפט את הצהרת הפרקליטות בדבר כוונתה להגיש כנגד החשוד כתב אישום תוך בקשה למעצרו עד תם ההליכים. מעצרו הוארך עד מחר 13.5 אז יובא בפני בית המשפט המחוזי בבאר שבע.

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן