news08.net/ads.txt

כתב אישום הוגש נגד שודדי נהג המונית מלוד

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד מוחמד חסונה (19) ואדהם אבו קשק (19) מלוד, לאחר ששדדו נהג מונית, איימו עליו וניפצו את שמשת המונית.

מכתב האישום עולה כי חסונה ואבו קשק, שהיה במעצר בית, החליטו כשבילו בראשון לציון, לשדוד נהג מונית. כדי לבצע את השוד, אבו קשק הצטייד בסכין, חסונה באלה נשלפת, והשניים הזמינו מונית באמצעות אפליקציה. בהמשך כשהגיעה המונית, נכנסו למושב האחורי וסיכמו עם הנהג שיסיע אותם ללוד ומשם לת”א בסכום של 200 ₪. בשלב מסוים בנסיעה, עבר חסונה למושב הקדמי כדי להפעיל מוזיקה. כשהגיעו ללוד, אבו קשק שלף את הסכין לעבר הנהג ואיים “תן כסף אחרת יהיו בעיות” ובמקביל, פתח חסונה את האלה ואיים על הנהג “אם לא תיתן את הכסף אני אשפוך אותך פה” ולקח מהמונית כ800 ₪. לאחר כן, יצאו השניים מהמונית, אבו קשק פתח את דלת הנהג כדי לחפש עוד מזומן, בזמן שחסונה הכה עם האלה על מכסה המנוע והשמשה הקדמית עד שנופצה, תוך שהוא צועק: “תן כסף, תן כסף”. בשלב זה, כשהשניים מחוץ למונית, סגר הנהג את הדלתות ונמלט מהמקום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן