news08.net/ads.txt

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים לתושב רחובות שהכה טכנאי מצלמות אבטחה ואיים עליו

עצור

מאבק משטרת ישראל בפשיעה החמורה ובארגוני הפשיעה: כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים לתושב רחובות שהכה טכנאי מצלמות אבטחה ואיים עליו.

חקירה של יחידה מרכזית במשטרת ישראל הובילה להגשת כתב אישום נגד צח ברקוביץ, בן 30 תושב רחובות, בחשד שהכה טכנאי מצלמות אבטחה שהוזמן בכדי לבצע עבודות התקנת מצלמות בביתו. על פי כתב אישום שהגישה יחידת התביעות המשטרתית, הטכנאי הוזמן בחודש שעבר להתקנת מצלמות האבטחה ברחוב גרז, תמורת 7,000 ש”ח, ועבד במקום במשך יומיים.

עצור

עקב אי שביעות רצונו של הנאשם מהעבודה, הוזמן הטכנאי ב-12/5/19 והתבקש לתקן את אחת המצלמות. הטכנאי הגיע יחד עם פועל נוסף, ומיד עם הגיעו, התבקש להיכנס לאחד מחדרי המקום. על פי כתב האישום, מיד עם היכנסו, היכה הנאשם את הטכנאי באגרופים בפניו תוך שהוא מטיח בו קללות קשות. כאשר ביקש הטכנאי לעזוב את המקום הורה הנאשם לאחרים שהיו במקום לא לאפשר לו לצאת מהמקום תוך שהוא אומר “אם לא מתקין אותם, תן לו שני כדורים בתחת”. לפועל אמר הנאשם, על פי כתב האישום, “תשב בשקט שלא תצא מפה חי”.

על פי כתב האישום, נגרמו לטכנאי שטפי דם בחניכיים, נפיחות בפניו ודימום. הנאשם נעצר על ידי יחידה מרכזית במשטרת ישראל, מעצרו הוארך מעת לעת, ולאחר חקירתו הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים, וכן בקשת מעצר עד תום ההליכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן