news08.net/ads.txt

כתב אישום חמור הוגש נגד תושב לוד – וזו הסיבה

חוקרי תחנת לוד פתחו בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לתקיפה חמורה של אם ובתה על ידי אב המשפחה בלוד. בתוך כך, שוטרי התחנה הגיעו למקום והבחינו ברהיטים שבורים בכל הבית עד לאיתור האישה חבולה, שדיווחה לשוטרים כי הותקפה על ידי בעלה באמצעות חפצים כבדים, לרבות כסאות ואף שק כבד המכיל תפוחי אדמה, כאשר בהמשך תקף גם את הבת הקטינה באגרופים, בעיטות ומשיכות שיער תוך גרירתה על הארץ, מאחר ונחלצה לעזרתה של אמה .השוטרים עצרו לחקירה את החשוד- תושב העיר בשנות הארבעים לחייו תוך שהוא מאיים על הקורבנות שלא יספרו דבר ובהתאם לצורכי החקירה בימ”ש ראשון לציון האריך את מעצרו מעת לעת .

כאמור, יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז הגישה הבוקר לבית המשפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, כתב אישום חמור נגד החשוד ובקשת מעצר תום ההליכים ובימים הקרובים ידון  בבית המשפט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן