news08.net/ads.txt

ראשוני | כתב אישום כנגד תושב קריית גת, שאנס את בת הזוג של שכנו

כתב האישום מייחס לחשוד עבירות של אינוס והדחה בחקירה בנסיבות מחמירות

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד תושב קרית גת (55), זאת לאחר שאנס את בת הזוג של שכנו.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו”ד אלכס דרנבוים עולה כי במהלך חודש אוקטובר האחרון המתלוננת יצאה נסערת מביתו של בן זוגה שבקרית גת וחיפשה מונית באמצעות אפליקציה. החשוד שעמד בחניה הבחין בכך והציע להסיעה לביתה. במהלך הנסיעה המתלוננת בכתה ונותרה בסערת רגשות, ובתגובה לכך הציע לה לעצור ולשתות משהו על מנת שתירגע לפני שתשוב לביתה וכדי שילדיה לא יראו אותה במצב זה. המתלוננת נענתה להצעתו, ולאחר מספר דקות נסיעה השניים הגיעו לבית קרקע בעיר. בעוד המתלוננת התיישבה על הספה בסלון, החשוד נכנס לאחד החדרים בבית, הלביש קונדום על איבר מינו, וחזר לסלון כשכפתור מכנסיו פתוח. בשלב זה ניגש למתלוננת ואנס אותה תוך שהיא נאבקת בו ומתחננת שיעזוב אותה. לאחר מכן השניים התלבשו והוא הסיע את המתלוננת לביתה. בטרם ירדה מהרכב אמר לה שאם בן הזוג שלה ישמע על מה שקרה זה יעלה לה ביוקר.

כתב האישום מייחס לחשוד עבירות של אינוס והדחה בחקירה בנסיבות מחמירות. במקביל הגישה עורכת הדין דרנבוים בקשה להארכת מעצרו, במסגרתה טענה בין היתר כך: “קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין, נוכח פנייתו למתלוננת בסיום האירוע כמפורט בכתב האישום, כמו גם היכרותו עם בן הזוג של המתלוננת ומגוריו בעיר מגוריה של המתלוננת, שמאוד חוששת מפניו”.

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן