כתב אישום נגד אדם שזייף פרופיל בפייסבוק דרכו סחר בסמים; בתוך כך מתכנסת הוועדה לאי הפללת צרכני קנאביס

20170112_073441

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום לבית משפט השלום ברחובות נגד תושב העיר שהפעיל פרופיל פיקטיבי ברשת החברתית פייסבוק בשם mar hemiulin ודרכה יצר קשם עם אנשים שונים שהתענינו ברכישת סמים.


סמים לאורך
בכתב האישום מפורטים תשעה מקרים שונים של עסקאות שבוצעו – לרוב מכירות בסך מאה שקלים תמורת גרם אחד של סם.

הנאשם עצמו מחזיק באישור רפואי המאפשר לו להשתמש ולהחזיק בסם מסוג קנאביס מדי חודש במשקל של 30 גרם בלבד, אולם בפשיטת המשטרה בביתו נתפסו 98.87 גרם נטו שהיה מחולק בתוך שקיות לצורך הפצתן.

בתוך כך, הצעת החוק לאי הפללת צרכני הקנאביס הוגשה כבר לפני חצי שנה לשולחן ועדת השרים לענייני חקיקה, אך הוסרה לאחר מכן מסדר היום המגישה, ח”כ שרן השכל, לאחר סיכום עם השר לבטחון פנים גלעד ארדן על הקמת צוות שיבחן את נושא ההפללה ויגיש מסקנותיו.

לאחר חודשים ארוכים של דיונם הפתיעה הרשות למלחמה בסמים כשעברה לצד התומכים ושינתה את מאזן הכוחות, מ-4 מתנגדים ו-3 תומכים, ל-4 תומכים ו-3 מתנגדים. מאז פרסום ההודעה של הרשות אמור היה הצוות להיפגש בפעם האחרונה להגשת מסקנות סופיות, אך השר ארדן דוחה את מועד הישיבה פעם אחר פעם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן