כתב אישום נגד אזברגה מלוד

מדובר במעשים חמורים הכוללים התפרצות באישון לילה אל תוך ביתם מבצרם של המתלוננים – מקום בו הם אמורים להרגיש בטוחים יותר מכל

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום ברמלה כתב אישום כנגד שהדי אזברגה (38) מלוד, זאת לאחר שפרץ לדירה בעיר וביצע מעשה מגונה בדיירת שישנה באחד החדרים.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין דודי ענבר עולה כי בתחילת החודש אזברגה פרץ לפנות בוקר לדירה בלוד בה התגוררו המתלוננת, אחותה ואחייניה. אזברגה פתח את החלון שלצד דלת הכניסה לדירה, נכנס לחדרה של המתלוננת, פשט את בגדיו עד שנותר עירום וליטף אותה בגבה וברגליה בעודה ישנה. כתוצאה ממעשיו המתלוננת התעוררה בבהלה וקראה לאחייניתה שישנה גם היא, להגיע לחדרה משום שנמצא בו גבר עירום שנגע בה. אזברגה ניסה להשתיק את השתיים אך משנוכח כי גם יתר דיירי הבית התעוררו, אסף את בגדיו ונכנס לשירותי הדירה. בשלב זה המתלוננת ובני משפחתה הזעיקו משטרה, יצאו מהדירה ונעלו אותה מבחוץ כך שאזברגה נותר בפנים עד שנעצר.

במקביל לכתב האישום המייחס לאזברגה ביצוע עבירות של התפרצות למקום מגורים ומעשה מגונה, הגיש עורך הדין ענבר בקשה להארכת מעצרו, במסגרתה טען בין היתר כך: “מדובר במעשים חמורים הכוללים התפרצות באישון לילה אל תוך ביתם מבצרם של המתלוננים – מקום בו הם אמורים להרגיש בטוחים יותר מכל. זאת ועוד, המעשים המגונים בוצעו ב- א.א תוך שהמשיב מנצל את העובדה כי זו ישנה, ולאחר שהוא פושט את בגדיו בתוך חדרה של א.א ונותר ערום לחלוטין – ללא ספק סיטואציה מבעיתה ומסוכנת כאחד”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן