כתב אישום נגד יוסף ביטון מקרית גת בעבירות אונס ותקיפה של חברתו לשעבר

כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי באר שבע

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יוסף ביטון (23) מקרית גת לאחר שתקף את חברתו לשעבר במספר הזדמנויות ובאחד המקרים במהלך התקיפה אנס אותה.

מכתב האישום שהגישה עו”ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום עולה כי השניים ניהלו מערכת יחסים. לאחר שהמתלוננת ביקשה להיפרד תקף אותה ביטון מספר פעמים ובין היתר נשך, בעט והכה אותה.

גם לאחר פרידתם המשיך ביטון להגיע למקום מגוריה של המתלוננת, לעיתים מלווה בחבר, להכות את המתלוננת ולחנוק אותה ואף איים עליה “את לא תחזרי חיה להורים שלך היום”. לאחרונה הגיע ביטון לדירת המתלוננת נכנס אל חדרה חנק והכה אותה, מנע ממנה לקום מהמיטה ואנס אותה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו”ד מלקו: “המשיב תקף את המתלוננת פעם אחר פעם באלימות וגרם לה לחבלות למרות הפצרותיה של המתלוננת שיחדול ממעשיו, המשיב לא הסתפק בכך ואף אנס את המתלוננת באחת הפעמים למרות התנגדותה של המתלוננת.”

לביטון יוחסו עבירות של אינוס, תקיפה סתם (בת זוג), איומים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות.

 

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן