news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד תושב קריית עקרון | כל הפרטים

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד תושב קריית עקרון, לאחר שגנב מטבעות ווירטואליים בשווי 110,000 דולר, במועד הגניבה, ממנהלו.

על פי כתב האישום שהגיש עו”ד עמית לוין, בתקופה הרלבנטית לכתב האישום עבד הנאשם בחברה המספקת מערכות אבטחה ותקשורת, תחת ניהולו של י.ש., שהחזיק מטבעות וירטואליים בשני ארנקים דיגיטליים. בנוסף, החזיק המתלונן על מחשבו בחברה את הסידים לשחזור המטבעות (קוד המוכיח בעלות על מטבע ווירטואלי ומאפשר לשחזר את מטבעות ווירטואליים גם על מכשיר אחר מהמכשיר בו נוצר הארנק הדיגיטלי המכיל את אותם המטבעות).

באחד הערבים בהם הנאשם היה בחברה, הוא חדר למחשב במטרה לגנוב את אותם המטבעות. לשם כך העתיק את הסידים מהמחשב של המתלונן, ללא הסכמתו או ידיעתו, הזין אותם בארנקו וכך העביר לשליטתו את המטבעות הוירטואליים. בשלב מאוחר יותר גם העביר את חלקם לבורסת המסחר BINANCE.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן