news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד תושב קריית מלאכי

חדשות 08 קרית מלאכי | כל הפרטים מכתב האישום נגד צעיר (19) מקריית מלאכי, שביצע עבירות מין בקטינה במרחב הווירטואלי

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד צעיר בן 19 מקריית מלאכי, שביצע עבירות מין בקטינה במרחב הווירטואלי.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו”ד חן עסיס לביא עולה כי הצעיר והקטינה שיחקו האחד מול השנייה באפליקציית “ראש בראש” (אפליקציה המאפשרת משחק אינטרנטי חינמי ובו המשתמש בו מתחרה מול משתמשים נוספים ברחבי הארץ). במהלך המשחק שוחחו השניים בצ’אט שבאפליקציה, אז שאל הצעיר לגילה של הקטינה שענתה לו שהיא בת 12 והוא ציין את גילו. בעיצומו של המשחק, יצא הצעיר מהמשחק והקטינה שאלה אותו לפשר הדבר. הצעיר השיב לה כי אין לו כוח להמשיך לשחק ולאחר כי התברר לו שאין לה אינסטגרם ביקש את מספר הטלפון שלה. בהחלה סירבה הקטינה אבל לאחר שכנועים רבים מסרה לו את מספר הטלפון שלה.

בסמוך לכך, שלח הצעיר לקטינה הודעה בווטסאפ וביקש ממנה לשלוח לו תמונות בעלות אופי מיני. הקטינה סירבה לשלוח לו תמונות עירום אך הסכימה לשלוח תמונות בתנוחות שונות אותן הוא יבחר. בנוסף, ביקש הצעיר מהקטינה לבצע בעצמה מעשים בעלי אופי מיני, הקטינה כתבה כי היא מבצעת את הוראותיו אך בפועל לא עשתה דבר. במקביל, הצעיר שב וביקש מהקטינה מספר פעמים שתצלם את עצמה מבצעת את הדברים ואף אמר לה שאם תצלם את עצמה הוא יפסיק לבקש ממנה לבצע מעשים מיניים בעצמה, אך הקטינה סירבה. בשלב מסוים במהלך ההתכתבות כתב הצעיר לקטינה שהוא יכניס את איבר מינו לתוך איבר מינה. הקטינה ביקשה שיחדול וזמן קצר לאחר מכן ביקשה לסיים את השיחה ביניהם. הצעיר הורה לקטינה למחוק את שיחת הצ’אט ביניהם.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינה עו”ד עסיס לביא: ” המשיב ביצע עבירת מין בקטינה במרחב הוירטואלי וגרם לה לצלם את עצמה בתנוחות שונות ולשלוח את התמונות אליו. כן הדריך אותה באופן מפורט כיצד לבצע בעצמה אקטים מיניים (שהקטינה בפועל לא ביצעה, אך הנאשם סבר שכן) שגירו אותו מנית. התנהגות זאת מלמדת על חשש לסטייה מינית המעלה את המסוכנות הנשקפת ממנו”.

לנאשם יוחסו עבירות של מעשים מגונים בקטינה מחת לגיל 15 והטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15.

צילום: ארכיון חדשות 08, שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן