news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד ערן אזולאי מבאר יעקב שפגע עם רכבו בברק חורי ז”ל

פרקליטות מחוז ת”א (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ערן אזולאי בגין המתה בקלות דעת ונהיגה תחת השפעה (משקאות משכרים). זאת לאחר, שבערב יום הכיפורים האחרון פגע עם רכבו בברק חורי ז”ל עת רכב על אופניו. אזולאי הוא תושב באר יעקב.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו”ד מיכאל כהן, בערב יום הכיפורים האחרון סמוך לשעה 19:00 נהג אזולאי ברכבו בכביש 4 לכיוון צפון, זאת לאחר שבשעות הצהריים שתה משקאות אלכוהוליים בסמוך לבית חברו בבאר יעקב. נוכח כניסת יום כיפורים הייתה תנועת כלי הרכב בכביש מועטה ואיטית. אותה העת רכב ברק חורי ז”ל (13) על אופניו בכביש 4 בנתיב נסיעתו של אזולאי ולפניו בכביש. במהלך רכיבתו, עצר חורי ז”ל על מנת לשאול עוברת אורח לכיוון נסיעתו. משהגיע אזולאי, אל מקום עצירתו, פגע בו בעוצמה עם חזית הרכב. כתוצאה ממעשיו של אזולאי נפצע חורי באורח אנוש וזמן קצר לאחר מכן נפטר מפצעיו.

במקביל הוגשה בקשה להארכת תנאים מגבילים במסגרתה התבקש בית המשפט להורות על פסילת רישיון הנהיגה של אזולאי, הארכת מעצר הבית, הפקדת ערבויות ועוד. בבקשה ציין עו”ד כהן כי: “מעשיו של המשיב מלמדים על המסוכנות הרבה הטמונה בו, …. כאשר המשיב פעל בפזיזות ובשוויון נפש לשלומם של מכלל משתמשי הדרך, עת נהג כלי רכב, בערב יום כיפור כשהוא נתון תחת השפעת משקאות אלכוהוליים ובמהירות שאינה הולמת את תנאי הדרך ביום הכיפורים”.

🛑🛑🛑

בתוך כך, חלומו של חורי, שלנצח יישאר בן 12, לבנות רובוט “כבאי אוטומטי” שמטרתו איתור וכיבוי שריפות מבלי לסכן חיי אדם – עשוי להתגשם לאחר שהסכום למיזם גויס במלואו. כזכור, החלום של ברק בשנה האחרונה לחייו היה להשלים את הרובוט, והוא היה כל כולו בתוך זה, אחד הדברים שהיו חסרים לו זה כלים וידע בתחום הרובוטיקה, המותאמים לגילו, על מנת לאפשר לו לממש את רעיונותיו. “עתה כל שנותר לנו זה להמשיך את פועלו ולהגשים את חלומו של ברק”, אמרו בני משפחתו שפנו לעזרת הציבור לגייס חצי מיליון שקלים שישמשו ל-3 מטרות עיקריות: הראשון – להשלים את פיתוח הרובוט “הכבאי האוטומטי” – שיוכל לשמש לכיבוי שריפות בפועל, לטובת האדם באשר הוא ולהציל חיים; השני – נרצה להשתמש באב הטיפוס של הרובוט לאחר שיושלם, כדי לאפשר לבני נוער ללמוד באמצעותו ובהשראתו רובוטיקה ותכנות, כמקור ידע לימודי שלא היה זמין לברק ליצירת פרויקטים דומים בעתיד והשלישי – ליצור מקור ידע לקידום יזמות וסקרנות המותאם לגיל הצעיר.

למעלה מ-600 אל שקלים גוייסו והמיזם, כך נראה, יהיה הזיכרון מהמוות המיותר של חורי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן