news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד רחל אסולין מיבנה, בגין שוד קשישה בלוד

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד רחל אסולין (42) מיבנה, בגין שוד בנסיבות מחמירות. זאת לאחר ששדדה מקשיש את תיקו תוך שימוש באלימות וניסתה לגנוב ארנק של קשישה אחרת.

על פי כתב האישום שהגישה עו”ד מיטל אילן לפני מספר ימים הגיע ע.א (79) לנקודות חלוקת מזון בעיר לוד. באותה העת, הגיעה למקום הנאשמת ודרשה ממנו בצעקות ובצורה מאיימת שייתן לה כסף, משסרב לבקשתה, הכתה אותו הנאשמת בראשו ובגופו באמצעות ידיה וחטפה ממנו את תיקו. במועד אחר, הגיעה ב.ב (71) לחנות ירקות ופירות אז נטלה הנאשמת את תיקה של ב.ב ונמלטה מהמקום. עת הבחינו עובדי החנות במעשים, החלו לרוץ בעקבותיה, ונטלו מידיה את ארנקה של ב.ב.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו”ד אילן כי: ” ניכר כי המשיבה נעדרת כל מורא מפני החוק והיא שבה ומבצעת עבירות של אלימות ותקיפת קשישים.” לנאשמת יוחסו עבירות שוד בנסיבות מחמירות, גניבה והפרת הוראה חוקית (לאחר שאת השוד ביצעה בתקופה בה נאסר עליה להיכנס לעיר לוד).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן