news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד שי שימלו בגין גרימת מוות ברשלנות של אופיר לביא ז”ל מגן יבנה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום לתעבורה בב”ש כתב אישום נגד שי שימלו, בן 34 מחולון, בגין גרימת מוות ברשלנות של אופיר לביא ז”ל בתאונת דרכים קטלנית בדיונה באשדוד.

על פי כתב האישום, שהוגש ע”י עו”ד אבי ביטון, ביום 24.12.21 בצהריים, עת נהג הנאשם ברכב שטח בשביל חול ב”דיונה הגדולה” באשדוד, לא נתן דעתו לאופנוע בו רכב המנוח שהתקרב לצומת, המשיך בנסיעתו ישר לצומת ופגע עם חזית רכבו באופנוע. כתוצאה מהתאונה, המנוח נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן. בכתב האישום צוין, כי במעשהו זה, גרם הנאשם לתאונה על תוצאותיה הקטלניות עקב רשלנותו, אשר התבטאה בכך, כי נהג ברכבו בחוסר זהירות, בקלות ראש ומבלי לתת דעתו להתקרבות האופנוע אל הצומת, וכן לא נקט אמצעים סבירים על מנת למנוע את התאונה.

אימו, לימור תבדל”א, התייחסה לדברים בחשבון הפייסבוק שלה וכתבה: “אופיר שלי היקר אובדנך קרע את המשפחה וקורע את השמיים”.

באופן מצמרר, הערב (רביעי, 21.9) יתקיים ערב סליחות במתנס גן יבנה (רח’ הרצל 40) עם הרב מיכאל לסרי שליט״א החל מהשעה 22:30 לזכרם של סמ”ר אופיר לביא ורס”ן אופק אהרון – בני היישוב שנפלו השנה ולזכרם של חללי גן יבנה, מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. האירוע במעמד ראש המועצה מר דרור אהרון, יו”ר המועצה הדתית מר עוזיאל מנצור ונבחרי ציבור. הציבור מוזמן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן