news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד שרון שילון ואורי בן בסט מרחובות, בגין הפצה וקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של מיליוני שקלים

כסף

המאבק העיקש של רשות המסים בתופעת החשבוניות הפיקטיביות ממשיך במלוא המרץ, לאחרונה הגישה היחידה המשפטית מחוז מרכז ברשות 3 כתבי אישום בגין שימוש בחשבוניות פיקטיביות בהיקף מס כולל של כ-7 מיליון ₪. שניים מכתבי האישום הוגשו נגד תושבי רחובות.

כסף

עו”ד אלכס רוזנוולד הגיש לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום נגד שרון שילון מרחובות וחמש חברות שבבעלותו. לפי כתב האישום, בשנים 2013 – 2015 פעל שילון תוך שימוש בחברות לבצע עבירות על חוק מע”מ בסכום מס כולל של 3,476,088 ₪. שילון, ששימש מנהל פעיל בחברות והרוח החיה בהן, הוציא 45 חשבוניות מס פיקטיביות בסכום כולל של כ- 21 מיליון ₪, שהמס הגלום בהן עומד על כ-3.2 מיליון ₪, זאת מבלי שהחברות עשו או התחייבו לעשות את העסקאות עבורן הוצאו החשבוניות. יתרה מזאת, שילון ואחת החברות הגישו דוח תקופתי למע”מ וניכו מס תשומות שלא כדין בסכום מס של כ-268,000 ₪, והכל במטרה להתחמק מתשלום מס. כתב האישום הוא תוצר של חקירה שהתנהלה במחלקת חקירות מכס ומע”מ תל-אביב ברשות.

עו”ד אביטל רוזן הגישה לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום נגד אורי בן בסט מרחובות וחברת גדסי – בן בסט בע”מ, בניהולו העוסקת בשיפוץ מבנים ועבודות בנייה. לפי כתב האישום, בשנים 2010 – 2012 במטרה להתחמק מתשלום מס, ניכו הנאשמים שלא כדין 32 חשבוניות מס פיקטיביות בסכום כולל של כ-12.6 מיליון ₪. סכום מס התשומות הגלום בהן ושנוכה שלא כדין עומד על כ-1.7 מיליון ₪. כתב האישום הוא תוצר של חקירה שהתנהלה במחלקת חקירות מכס ומע”מ באר שבע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן