news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד תושבת רחובות שאיימה על רופאה ב’קפלן’

התביעה המשטרתית הגישה בתום חקירה מואצת בתחנת רחובות, כתב אישום נגד תושבת רחובות בגין איומים על רופאה במרכז רפואי קפלן

חוקרי תחנת רחובות פתחו בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח בדבר איומים על רופאה במרכז רפואי קפלן בעקבות דין ודברים בין השתיים. בתוך כך, השוטרים עצרו את החשודה תושבת רחובות בשנות העשרים לחייה לחקירה, כאשר מספר ימים לאחר מכן שבה החשודה אל המרכז הרפואי בניגוד לתנאי הרחקה ואיימה בסכין על מאבטחים במקום ולפיכך נעצרה בשנית ונכלאה.

בימ״ש בראשל״צ שחרר את החשודה מהמעצר לביתה בתנאים מגבילים, אולם אז שוב הפרה החשודה גם תנאים אלה כאשר שבה אל בית החולים ואיימה על צוות רפואי, עד למעצרה בשלישית. בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז כתב אישום חמור כנגד הנאשמת וכן בקשה להמשך מעצרה עד תום ההליכים והיא תידון בימים הקרובים בבימ״ש.

פרופ׳ טריף בדר, מסר: “אנו רואים בחומרה כל מקרה של אלימות, על אחת כמה וכמה כזו המכוונת כלפי צוותים רפואיים, שכל ׳פשעם׳ הוא שניסו לטפל ולתת מענה רפואי למטופלים. במקרה המדובר, שהתרחש בליל שישי לפני כשבועיים, ולאחר שהרופאה חשה מאוימת, הוקפץ צוות האבטחה של בית החולים וכן הוזמנה משטרה. במקביל, ועל אף שהאירוע התרחש באמצע הלילה, הגיע נציג בכיר של ההנהלה לתמוך ברופאה ולתת לה סיוע אישי ככל שהיה צורך בכך. טיפול רפואי יכול להתקיים רק בהינתן אמון וכבוד הדדי בין המטפל למטופל. האלימות חייבת להיפסק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן