news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד תושב גדרה שהגיש חשבוניות פיקטיביות

בית-משפט

תומר פימה, שכיר לשעבר בחברת ניקיון חשוד כי היה שותף להפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מיליוני שקלים

כתב אישום הוגש לבית משפט השלום בראשון לציון נגד נאשם שלא דיווח על עסקה בהיקף של מיליוני שקלים למע”מ והפיץ בשיתוף פעולה עם אחר חשבוניות פיקטיביות על מנת להתחמק מתשלום מס בגין העסקה.

על פי כתב האישום, הנאשם, תומר פימה (39) מגדרה, תיווך בשנת 2010 בין חברת “אבידר תקשורת” לחברת “הוט תקשורת”, בעסקה שמטרתה הוגדרה כ”הכנסת לקוחות פיראטיים להוט, איתור ואכיפה”. הנאשם נמנע מלדווח לרשות המסים על עסקת התיווך ולהוציא חשבונית בגינה ופנה לקונסטנטין אלינין, בעל חברת “כח חדיש”, שעסקה במתן שירותי ניקיון, על מנת שחברתו תשמש כיסוי להוצאת חשבוניות מס פיקטיביות בגין העסקה, זאת בעוד שחברת “כח חדיש” ואלינין לא היו צד לעסקה. פימה היה עובד שכיר בחברה נוספת שאלינין היה בעליה בשם “י.א.ל שירותי ניקיון”.

על פי הפרטים, בין השנים 2014-2012 הוציאה חברת “כח חדיש” באמצעות אלינין 30 חשבוניות מס פיקטיביות בסכום כולל של כ-8,800,000 שקלים שהמס בגינן עומד על כ-1,300,000 שקלים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן