news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד תושב לקיה שניסה לחטוף את בת זוגו לשעבר מקרית מלאכי

לנאשם יוחסו עבירות של ניסיון חטיפה, תקיפת בנסיבות מחמירות (בת זוג), שוד, סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה ונהיגה בשכרות

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עלי אלצאנע (26) מלקיה, בגין תקיפה וניסיון חטיפה של בת זוגו לשעבר וכן בגין סיכון חיי אדם לאחר שנמלט מהמשטרה תוך שהוא נוהג באופן פרוע, עובר רמזורים אדומים פוגע ברכבים ועוד.

מכתב האישום שהגישה עו”ד רותם חזן גרימברג עולה כי בין אלצאנע למתלוננת התפתח קשר זוגי שנמשך מספר שנים, כאשר על רקע חששה מאלצאנע, שנהג בה באלימות, ביקשה המתלוננת לסיים את הקשר.  אלצאנע, שסירב לקבל את בקשתה, נהג לצור עמה קשר ואף להגיע דירתה ללא הודעה מוקדמת.

לפני כחודש בשעות הלילה המאוחרות, לאחר שצרך כמות גדולה של אלכוהול, הגיע אלצאנע יחד עם שלושה אנשים נוספים, לאזור בו מתגוררת המתלוננת, לאחר שטען בכוונתו לאסוף את החברה שלו לבילוי לילי. עם הגעתם למקום, עלה אלצנאע אל דירתה של המתלוננת ודפק על דלתה. המתלוננת, שפתחה את הדלת, הופתעה לראותו ואמרה לו כי ביקשה ממנו בעבר שלא להתקרב לדירתה. בעוד המתלוננת הולכת לעבר דלת שכנתה, בעט אלצאנע בגבה תוך שהוא מאיים עליה “היום את תמותי, בת ז**ה, לא מגיע לך חיים טובים, אני מרחם עלייך בלעדי את כלום”. המתלוננת שכתוצאה מהבעיטה נפלה והתגלגלה בגרם המדרגות לקומה מתחת החלה להימלט תוך שהיא דופקת על דלתות השכנים ומבקשת עזרה.

כשהגיעה המתלוננת לקומה הראשונה בבניין, הצליח אלצאנע לתפוס אותה והחל לתקוף אותה עם מקל של מטאטא, אגרופים ובעיטות, גם לאחר שנפלה על הרצפה ותוך שהיא צועקת לעזרה ומבקשת להזמין משטרה. אחד מהשלושה הנוספים שהגיעו עם אלצאנע, שמע את צעקות המתלוננת, הלך לכיוון הבניין ועם חזרתו לרכב הבחין בנ.ו (58) שעמד בסמוך. הנוסע הנוסף סבר כי נ.ו מתקשר למשטרה, זאת למרות שנ.ו אמר לו כי הוא בכלל גולש ברשתות החברתיות.

בשלב זה קרא אלצאנע לנוסע הנוסף לחזור למקום בו הייתה המתלוננת, שם לבקשת אלצאנע סתם את פיה של המתלוננת באמצעות ידו, וניסה למשוך אותה לכיוון הרכב, זאת בעוד המתלוננת מתחננת על חייה ומנסה למנוע מהם לקחת אותה ולהכניסה לרכב בניגוד לרצונה. בזמן זה המשיך אלצאנע לאיים על המתלוננת “היום את מתה”, “חכי את תמותי יא’ בת ז***ה”.

בשלב מסוים, בהתאם לבקשתו של אלצאנע, הנוסע הנוסף פנה לנ.ו שעדיין עמד בסמוך למקום וניסה לחטוף מידו את הטלפון הנייד שלו. לאור התנגדותו של נ.ו דחף אותו הנוסע הנוסף לרצפה ובעודו שרוע על הקרקע, החלו אלצאנע והנוסע הנוסף לתקוף אותו במטרה לקחת את הטלפון הנייד שלו ואת ארנקו. המתלוננת שהבחינה שתוקפים את נ.ו רצה לנסות לסייע לו.

במקביל לכך, הבינו אלצאנע והאדם הנוסף כי המשטרה מגיעה למקום, ולכן רצו לכיוון הרכב, תוך שאלצאנע, שהיה שיכור, מורה לנהג לעבור למושב האחורי ולתת לו לנהוג. אז נמלט אלצאנע משוטרים כשהוא נוהג ברכב במהירות מופרזת ובאופן פרוע, חוצה צמתים באור אדום, נוסע נגד כיוון התנועה, מנגח רכבי אזרחים וניידות, פורץ מחסום משטרתי וכמעט דורס שוטר ומסכן במעשיו את משתמשי הדרך וגם את עצמו ואת חבריו שהיו עמו ברכב. המרדף שהחל בקריית מלאכי הסתיים בסמוך לבית קמה שם נתפסו שלושה מנוסעי הרכב לאחר שהחלו במנוסה רגלית.

לאלצאנע יוחסו עבירות של ניסיון חטיפה, תקיפת בנסיבות מחמירות (בת זוג), שוד, סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה ונהיגה בשכרות.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן