news08.net/ads.txt

כתב אישום נגד תושב רחובות בגין סחיטה באיומים ושוד ביישוב עדי

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ניסן מוסלי (36) ואור עבדי (22), תושבי עפולה, ונגד דניאל דוד (20), תושב רחובות, בגין סחיטה באיומים ושוד בנסיבות מחמירות זאת בבית עסק ביישוב עדי.

על פי כתב האישום, שהגישה עו״ד אילנה פיקוס-רויטבלט, בסוף חודש יולי 2022 הנאשם מוסלי הסתכסך עם המתלונן, בעל עסק, בעניין עסקת מכר שלא צלחה. לאחר שהמתלונן ביקש להחזיר את הציוד שקיבל ולא לשלם את יתרת תמורתו, מוסלי סירב לקבל חזרה את הציוד והתעקש שהעסקה תושלם. לשם סחיטת המתלונן כדי להניע אותו לשלם את יתרת התמורה של העסקה, פנה מוסלי לעבדי ודוד, וקשר איתם קשר לביצוע הסחיטה של המתלונן. ביום 21.8.22 בשעות אחה”צ שלושת הנאשמים הגיעו לקרבת בית העסק, כשהנאשמים עבדי ודוד נכנסו לבית העסק, הטילו אימה על המתלונן, על בנו ועל נער נוסף שעבד בבית העסק. הנאשמים עבדי ודוד גנבו מהנוכחים בבית העסק מספר טלפונים ניידים, כסף מזומן רב, ושעון יד יקר, וכן הנאשם דניאל דוד הכה ללא רחם את המתלונן עד כדי חבלה ודימום.

כתוצאה ממעשיהם נגרמו למתלונן שברים וחבלות באיזור הפנים, פגיעה בשמיעה באוזן, וכאבים. לאחר ביצוע המעשים, הנאשמים עבדי ודוד שבו ונפגשו עם הנאשם מוסלי ושלושתם עזבו יחד את הישוב. כתב אישום מייחס לשלושת הנאשמים סחיטה באיומים ונגד הנאשמים עבדי ודוד מיוחס בנוסף שוד בנסיבות מחמירות הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן